10-05-2004, 14:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2004, 14:16 PM ja muutjaks oli valdo.)
Siduri probleemid tekivad, algsel isendil on tsentrifugaalsidur, mis rakendub pöörete pealt.
Teiseks käivitamise probleemid, kuna väga pentsik on jätta algne tõmmatav starter. Punnvõrri/98ccm Sachs\'i moodi 2 ketiga olukorda aga ei lahenda, sest eelmainit sidur ei võimalda veojõudu rattalt mootorile andes käivitada.
Kolmandaks... käike pole ja enda summuti on nigel, mistõttu liikur saastab ümbruskonda liigse müraga... tuleb ise uus teha või midagi ümber tehes sobitada.
Ise olen 25 aasta jooksul näinud kahte nigelalt tehtud isendit ja mitte ühtki korralikku.
Druzhba mootor on aga aus... müts maha konstruktor Boris Kaburi ees!
Teiseks käivitamise probleemid, kuna väga pentsik on jätta algne tõmmatav starter. Punnvõrri/98ccm Sachs\'i moodi 2 ketiga olukorda aga ei lahenda, sest eelmainit sidur ei võimalda veojõudu rattalt mootorile andes käivitada.
Kolmandaks... käike pole ja enda summuti on nigel, mistõttu liikur saastab ümbruskonda liigse müraga... tuleb ise uus teha või midagi ümber tehes sobitada.
Ise olen 25 aasta jooksul näinud kahte nigelalt tehtud isendit ja mitte ühtki korralikku.
Druzhba mootor on aga aus... müts maha konstruktor Boris Kaburi ees!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18