20-12-2017, 10:48 AM
(20-12-2017, 10:09 AM)lauriclf Kirjutas: Sorry sõber aga nii labaselt ma isegi ei osanud mõelda. Pidasin silmas ärikultuuri, mis kahjuks ei vasta arenenud riikide standardile. Aga see on juba teine teema. Vabandan kui kuidagi riivasin.Okei, ma loen seda, mida kirjutatakse, mitte seda, mida mõeldakse. Kirjadest on läbi käinud kaks korda "Eesti", aga mitte kordagi paigaldajat ega ka varuosamüüjat, kelle kultuur ei vasta arenenud riikide standarditele, selle tõttu jäi mulje, et on tekkinud järjekordne umbisikulise kaeblemise teema. Kas tohib paluda siis neid nimesid, kes on kultuuritud, teaks eemale hoida?
Mõte oli ikkagi see, et müüja peaks ikkagi vastutama asjade eest mida müüb ja nii läheb reklamatsiooon üles välja kuni tootjani.
Samuti oleks huvitav teada, kui palju on nt Saksamaal või Soomes või mujal "arenenud" riikides mingid nurgatagused töökojad nõus kliendi poolt toodud praagiks osutunud detaili oma kuludega ringi vahetama. Kusjuures siin ei ole mõtet seletada, et "mul üks kord ühes kohas oli ja siis tehti küll", sest see ei ole statistiliselt eriti laiahaardeline valim, kui ühe korra joppas ning mõne väikeettevõtte juht vastutulelik vend on (või sai vastav isik kliendi poolt verbaalselt vastutulelikuks klopitud).