26-12-2017, 21:21 PM
Nii, vahepeal on hulgim aega möödunud ja töökojas Jumzi kallal eriti toimetanud ei ole. Nüüd pühade aegu sai natuke jälle toimetatud. Vahetatud sai väntvõlli otsatihend käigukasti poolne ja seal olevad teised tihendid samuti. Edasi sai paika pandud esimene mootori otsakaan. Seejärel toimetasin hüdropumba ajamiga, sellel kuramus lülitushammasratas täitsa läbi. Jäi see veel paika panemata. Mootori otsakaane alla sai pandud ka uus väntvõlli hammasratas, mis õlipumbale toite annab ja uus sai ka kütusepumba hammasratas, Mis oli täiesti läbi.
Huvitav on see, et uuel väntvõlli hammasrattad on märgistus täiesti vale kohapeal.
Aasta vahetusel loodan mootori maha võtta, et paigaldada starteri hoorattakarteri. See sai lastud teha siinsel foorumlane käivitusmootori omast ringi ja tundub väga hea olema.
Järgmine kord katsun ka pildimaterjali teha, seniks häid pühi!
Huvitav on see, et uuel väntvõlli hammasrattad on märgistus täiesti vale kohapeal.
Aasta vahetusel loodan mootori maha võtta, et paigaldada starteri hoorattakarteri. See sai lastud teha siinsel foorumlane käivitusmootori omast ringi ja tundub väga hea olema.
Järgmine kord katsun ka pildimaterjali teha, seniks häid pühi!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170