29-12-2017, 16:19 PM
(26-12-2017, 11:46 AM)ZIL 131 Kirjutas: Eesti firmas ongi nii, kasvõi ninast veri välja, pead jõudma. Ei kehti ei seadused ei eeskirjad. Norras on lihtne, homme on ka päev. Ja tasustatakse tunni põhiselt. Eesti firmas lõpetad Põhja- Norras kala laadimise 02,45. Jah öösel. Ja järgmise päeva hommikul pead kolm kohta maha andma kella üheksaks hommikul. Kilomeetreid läbida vaja 1850 km.Kellele kurdad?
Teeolud siis sellised. https://www.youtube.com/watch?v=VKg5f7A7xzo
Seda juttu tuleb rääkida kas harimatule idioodist logistikule või orjapidajast ettevõtteomanikule, mitte laevakajutis kaaskannatajatele. Ma usun, et mul on transpordisektori toimemehhanismidest selline harju keskmine või pigem natuke parem ülevaade (seda just autojuhi poole pealt) ning järeldus on ainult üks: seni kuni leidub tegelasi, kes on nõus kettad rängalt lõhki sõitma, see värk täpselt niimoodi käibki. Lihtsalt on üks mees, kes peab kuudis oleva taara vahelt kuskilt munad püksi tagasi korjama ja teatama, et auto seisab praegu ning seisab ka järgnevad 9 või 11 tundi, sest autojuhil on puhkeaeg. Ning kui "bisnesmänil" pole enam ullikesi võtta, pannakse puhveti uksed kinni ja ongi kõik. Mulle on mitmed korduvalt kinnitanud, et Eestis on autojuhte nii puudu kui ka üle: puudu on neid, kes oleks suutelised töö osas kontoripoolega kaasa mõtlema, vajadusel kontori tehtud plaane mõistlike argumentide ja ettepanekutega parandama ning keda saaks kindla peale usaldada, ning üle on neid, kelle puhul ei saa päris kindel olla, kas ta ei keera jälle parklas haakega mõne teise auto kabiini puruks või kas ta ikka saab laevast mahasõitmise ajaks sõiduvormi.