30-12-2017, 21:44 PM
Pilte pole viitsinud teha. Sild sest-väljast üle kaabitud, pühitud, harjatud, pestud ja värvitud. Laagrid vahetatud sama simmeritega, välimiste vildist tihendite asemele sai aretatud kummilaadsest tootest vedrutihendid. Leidus peaaegu sobiv mõõt, ainult ühe millise võru pidi ümber asetama. Pooltelgede laagreid hoidvad puksid tegin ise ja said kuumalt paika aetud.
Piduriklotsid vajavad uusi katteid, teab keegi juhatada Pärnus kohta, kus tehakse. Üks silinder ka kahtlane, enne katsetamist ei saa diagnoosi panna.
Otsisin kola alt välja mõne käigikasti, mida olemasoleva gaz-69 kastiga paaritada. Alustuseks vaja gazi kast seest tühjaks teha, ehk saab sisend võllile midagi aretada, näiteks ühe laagri lisaks. See osa, mis korpuse seest välja ulatub on suht nutune: lõigatud pekstud jne. Või on kellelgi pakkuda sellist võlli. Neti andmetel on kast 69 pealt pärit, seega sisendvõll sama 21-ga.
Kui kastide ühendused ja järjestused paigas, siis saab raami teha. Praeguste kastidega tikub liiga pikaks minema, sest üks mida mõtlesin gazilisega kokku sobitada on pika taguotsaga,umbes nagu mosse omagi.
Head vana lõpetamist ja uue alustamist kõigile!
Piduriklotsid vajavad uusi katteid, teab keegi juhatada Pärnus kohta, kus tehakse. Üks silinder ka kahtlane, enne katsetamist ei saa diagnoosi panna.
Otsisin kola alt välja mõne käigikasti, mida olemasoleva gaz-69 kastiga paaritada. Alustuseks vaja gazi kast seest tühjaks teha, ehk saab sisend võllile midagi aretada, näiteks ühe laagri lisaks. See osa, mis korpuse seest välja ulatub on suht nutune: lõigatud pekstud jne. Või on kellelgi pakkuda sellist võlli. Neti andmetel on kast 69 pealt pärit, seega sisendvõll sama 21-ga.
Kui kastide ühendused ja järjestused paigas, siis saab raami teha. Praeguste kastidega tikub liiga pikaks minema, sest üks mida mõtlesin gazilisega kokku sobitada on pika taguotsaga,umbes nagu mosse omagi.
Head vana lõpetamist ja uue alustamist kõigile!
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!