31-12-2017, 14:23 PM
(31-12-2017, 13:08 PM)muska71 Kirjutas: enda masinal olen ka seda reduktorit peale maha võtnud ja polnud probleemi,et tavapadruniga inimese moodi keerata ei saanud.kui materjalil seina paksust on siis miks mitte see mõni mill eemaldada?samas,ega mina ei tea millisena minu masina vastav detail tehasest väljus,sealgi võimalik,et keegi enne mind asja keegi töödelnud.kui seina paksus õhuke siis oleks rela kasutamatta lihtasalt jäänud.
olen nüüd mõlemit varjanti nii kabiiniga kui ilma remontinud ja sõitnud ja ei istu see kabiin mulle,aknad udused jääs ja nähtavust pole.
hüdropumba ajamisse saime õli nii sisse,et mina olin väljas all ja hoidsin frisbo toru otsa augu kohal kinni ja sõber kallas üleval teisest otsast õli torusse,kaane mis jagaja kangide all eemaldasime.
Eks igale ühele oma. Seetõttu venelane andiski võimaluse omanikul valida. Kahjuks/õnneks kabiini teema on pigem seotud ilmastikust ja aastaajast. Alates 80ndatest on ka ohutusnõue, et peab olema juhi turvalisuse jaoks mingisugune puur. Ma ei teadnud ka et nüüd ei lasta isegi ülevaatuselt ilma ohutussõrestikuta/kabiinita läbi enam.
Hüdropumba ajamisse ja muudesse kohtadesse on ju tehase poolt tehtud avad (tavaliselt 22 võtmega koonuspoldid) Ja sisse oli mõeldud tep-15. (H-ajamisse oli vist 200ml) Nüüdsel ajal jah tänapäeva omad paremad. Juba vene ajal oli hoolduste jaoks mõeldud nö tapipritsid, käsi õlipritsid jne. (endalgi neid siginenud 6tk erinevate õlide jaoks) Mu point on, et remontides on vaja erinevate tööde jaoks erinevaid vahendeid. Tüüpiline tavainimene jah leiab omameetodi, mis ka enamjaolt toimib.
Isiklikult oman hetkel 4 masinat. 3 ilma kabiinita, üks kabiiniga. Siis mitte mingil tingimusel ei käivitu mul ilma kabiinita masin peale novembri lõppu ja enne veeb keskpaika. No ei taha talvel nendega tööd teha. Kabiiniga masinal on samas ka etemad tuled ja kabiini soojendus tehtud. Eks ma olen pehmeks muutunud, lapsena nähtud piisavalt pealt, kuidas t25a käivitus -30ga ja mindi metsa tegema samal ajal vaz 01 ei käivitunud. Samas eks mahud ole ka muutunud. Varem tehti 1 talve jaoks puid nüüd mitme jaoks korraga sama ajaga.
Kogu selle püandi kokkuvõtteks võiks ise öelda, et tegelikult ei taha ju keegi masinale otseselt halba. Iga remont on mõeldud masina korralikumaks muutmiseks. Kahjuks aga ei ole ühtegi korraliku juhendit tehase poolt väljastatud (mõtlen võrreldes tänapäeva autode remondimanuale a'la 500-1000 lehte täpsete andmetega ja juhistega mehaanikutele)
Näitena mitte üheski manualis ei ole kirjeldatud siduri reguleerimist. - kõik juhendid on nö praktikute/kõrvalt õppinud mehaanikute poolt üles kirjeldatud. Mootori, käigukasti, sildade remondist me parem ei räägi . Tehase poolt tuli ainult kasutusjuhend ja kataloog ning kõik. Eks siin oli ka point, et need masinad ei olnud mõeldud üle 7a majandit üle elama. - siis sulatusahju või kapremonti. Ega siinjuures ei olnud ka suureks abiks see, et masin muutus oma 35eluaasta tootmises oleku ajal päris korralikult.
Eks siinjuures üheks probleemiks on ka võrreldes tänapäeva masinatega nö abistav kvalifitseeritud meeskond, kes tunneb masinat üksipulgi ja hooldavad /remondivad neid elukutselist. Eks siin ole ka väikseks probleemiks, et masinad on hooldamata ja amelitkult 30euri, mitte ametlku 10euri remonditunni eest ei olda nõus välja käima ja siis lastaksegi, HÄDA SUNNIL, need amatööd mehaanikud ligi, kes panevad asja "KUIDAGI TÖÖLE" tekitades samas hulgim jägmisi vigu tulevasele avastada.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.