02-01-2018, 00:01 AM
(01-01-2018, 22:29 PM)meli666 Kirjutas: ...
Siin veel kasutamisest juttu.
http://mash-xxl.info/info/305329/
Google tõlge ajab asja nii karvaseks, et miskit eriti aru ei saa.
ot:
2. tehnohoolde käigus kontrollitakse peale nimetatud töid aku elektrolüüdi tihedust ja selle töövõimet-pinget koormuse all.
Tihedust mõõdetakse densiomeetriga, pinget aku kontrollhargiga
Tehnilise seisukorra kontrolli hinnatakse koormushargiga LE2, või aku kontrollijaga E-107
Koormushark LE2 (pilt 38a) lubab kontrollida aku pinget koormuse all.
Koormuse resistorid/ takistid? 5 ja 6 asetatakse kontaktide nr 4 vahele.
Takisti 0,01-0,012oomi, lisatakse akule 75-105Ah/160A
Takisti 0,018-0,02 oomi akule 45-60Ah/100A.
Mõlema takisti korraga ühendamisel klemmile 3, lubab voolu 260A, akudele 105-132Ah.
Aku tester E107 (joon. 4.2g), /järgeb teh. kirjeldus mis ei ole oluline/ ühesõnaga suru akule ja ok.