05-01-2018, 17:27 PM
(04-01-2018, 19:35 PM)iisak Kirjutas:(04-01-2018, 12:27 PM)PTC Kirjutas: Kuna päkapikud pole vahepeal viitsinud midagi teha - tuleb siis ikka ise. Sai uksel plekk maha võetud - sisemine osa paistab täitsa kasutatav.
Uksenurk paistab olevat joodetud (samuti tagatiibade nurgad - kohad mis tagumise katusepostiga kokku saavad) - kas see materjal võiks messing olla?
Uue pleki pealepanekul - sai tuubist vaadatud - pannakse ka liimi vahele. St võiks seda samuti teha. On seal veel mingeid konkse mida peaks arvesse võtma?
Sul on eest ja tagant tiivad maha lõigatud. Mille järgi ukseviiki paika ajad?
Vaevalt see varuosaplekk liiga kvaliteetne kätte sattus ja hästi istub.
Poritiivad ei ole ühelgi autol kandev osa, et nende eemaldamisega ei vaju läbi midagi, loll jutt. Kui vajub siis ära tuleb kere minema visata ja parem hankida.
Tugevdusi on vaja lisada kui uksekarbid ja vahelehed maha lõigatakse või suurem osa põrandat.
Aga ukseplekkidega hea märkus, et ennem, oleks ka tiivad vaja vähemasti kruvidega kere külge pookida, et saaksid sättida. Need B-osad on väga suurte kõrvale-kalletega teinekord. Isiklikult olen ühe uksepleki minema visanud, kuna oli suurem kui ukseava ja voldid olid vales kohas.