11-01-2018, 23:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2018, 23:12 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
See kummaline,et sul need kinnitused lihtsalt üle jooksevad. Mul on vanal raamil süvendid ja vaatasin Astangul veel kahte MB-d ja neil ka mõlemal süvenditega ning kasti/plate raam toetub ikka täispinnale. Muidu ju tekib plate raamile vaid 5...6(x2) toetuspunkti. Aga võibolla on neid ka teistsuguseid.
Piduriregulaatorit hetkel ei ole ja polnud plaanis ka panna. Ma oma Dodge ram 2500-ga kogu aeg ilma selleta sõitnud. Pole häda midagi. Ühe samasuguse puksiiri juht ka ilma liikleb ja väitis,et pole nagu midagi hullu. A noh kui ikka häirib või jama on, küll ma ta siis sinna ka panen.
Esisillas on kõik asjad olemas. Ka need käändmiku diftid/poldid. Esialgu vahetan kindlasti ära rooliotsad ja varda. Stabikavarras saab ka uued puksid. Piduriklotsid ja voolikud/torud ka uued. Ülejäänuga tegelen kui vajadus tekib.
Täna mässasin terve pika päeva selle plate pikendamisega ja nurga valmistamisega. Lõpuks jäi peale versioon kus plate langus algab viimase ristala eest(20cm) ning läheb edasi kahe langusega. Pealesõidu tee ülemine serv on tühja autoga maast 70cm. Plate enese pikkus 4430mm.
Auto enese raam siis langeb ka peale tagumist ristala alla. Kuna auto enda raam sai pikememaks tehtud natuke,siis peab nüüd veel ka lehtvedru kanduri otsi pikendama,et need saaks raami otstega ära siduda. Siis kinnitused tegema ning külge keevitama. Seejärel saab plate pealt jälle maha tõsta. Täna veel avastasin,et tagasillale need raamile kinnituvad kummipuksid panemata. Kui plate maas,saab ka neile sinna mingi hoidja keevitada.
Ja no sellele inimesele kes plasmalõikuri välja mõtles,olen ma elulõpuni tänulik. Uskumatult hea tööriist.
Piduriregulaatorit hetkel ei ole ja polnud plaanis ka panna. Ma oma Dodge ram 2500-ga kogu aeg ilma selleta sõitnud. Pole häda midagi. Ühe samasuguse puksiiri juht ka ilma liikleb ja väitis,et pole nagu midagi hullu. A noh kui ikka häirib või jama on, küll ma ta siis sinna ka panen.
Esisillas on kõik asjad olemas. Ka need käändmiku diftid/poldid. Esialgu vahetan kindlasti ära rooliotsad ja varda. Stabikavarras saab ka uued puksid. Piduriklotsid ja voolikud/torud ka uued. Ülejäänuga tegelen kui vajadus tekib.
Täna mässasin terve pika päeva selle plate pikendamisega ja nurga valmistamisega. Lõpuks jäi peale versioon kus plate langus algab viimase ristala eest(20cm) ning läheb edasi kahe langusega. Pealesõidu tee ülemine serv on tühja autoga maast 70cm. Plate enese pikkus 4430mm.
Auto enese raam siis langeb ka peale tagumist ristala alla. Kuna auto enda raam sai pikememaks tehtud natuke,siis peab nüüd veel ka lehtvedru kanduri otsi pikendama,et need saaks raami otstega ära siduda. Siis kinnitused tegema ning külge keevitama. Seejärel saab plate pealt jälle maha tõsta. Täna veel avastasin,et tagasillale need raamile kinnituvad kummipuksid panemata. Kui plate maas,saab ka neile sinna mingi hoidja keevitada.
Ja no sellele inimesele kes plasmalõikuri välja mõtles,olen ma elulõpuni tänulik. Uskumatult hea tööriist.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)