15-01-2018, 01:32 AM
Eks see tõde jah seal keskel kusagil on. Aga uurisin Swennsonitelt,et mida nemad arvavad. Ütlesid,et kui panna kenasti raamile värvi kihile ka veel korralik kiht näiteks seda paksu vahaga Dinitroli peale enne plate paigaldust ei juhtu seal mitte kui midagi(seda siis öeldi omast kogemusest, mitte niisama). Plate kinnituskõrvade ja auto raami kinnituskõrvade vahel on nii ehk naa jäetud hilisema pinge loomiseks 2mm vahet. Kui nüüd kõik need 24 M12 poltti kinni tõmmata pinguga ja vahele seda vahaga möginat panna, pidi see nii kinni jääma,et hiljem lahti võttes pidavat kurja vaeva nägema. Aga eks see selgub 7 aasta pärast kui võrdluseks konservid avame
Samas oleks jube huvitav teada,miks MB tehas osadele tegi kinnitused üle raami lihtsalt ja teistele uputas sisse ära.
Hetkel minu vanal raamil uputatud. Astangul kahel kastikal samuti uputatud ja raam otse peal. Mingit vaheasja ei ole.
Veskiojal jälle lihtsalt üle pandud. Äkki mängis rolli millena ta kunagi tehasest tellitud oli? Täna vaatasin ka ühte suuremat MB treilat(samalaadse kandilise kabiiniga,aga suurem versioon). Sellel oli ka plate raam tõstetud. Samas omanik ütles,et teisel mis tal varuosadeks on võetud,oli plate raam otse autoraamile kinnitatud.
Aga mis huvitav,siis Rootsi sõjamasinate pealisehitisel kasutati vahetult nii öelda raam raami vastu tegelikult väga lihtsal põhjusel. Kui auto raam on x paksusega siis vahetult raamile kinnitades sai teha pealisraami õhemast materjalist. Kuna niimoodi koos olles moodustab ta tugevama terviku kui vaid x arvu toetuspunktidele toetudes.
Kergem tühimass võrdus parem läbivusvõime ja suurem reaalne kandevõime.
Samas tehti ka nii öelda tõstetud plateraamiga versioone. Kuid lisati,et siis jäeti vahet 10mm sinna.
Samas oleks jube huvitav teada,miks MB tehas osadele tegi kinnitused üle raami lihtsalt ja teistele uputas sisse ära.
Hetkel minu vanal raamil uputatud. Astangul kahel kastikal samuti uputatud ja raam otse peal. Mingit vaheasja ei ole.
Veskiojal jälle lihtsalt üle pandud. Äkki mängis rolli millena ta kunagi tehasest tellitud oli? Täna vaatasin ka ühte suuremat MB treilat(samalaadse kandilise kabiiniga,aga suurem versioon). Sellel oli ka plate raam tõstetud. Samas omanik ütles,et teisel mis tal varuosadeks on võetud,oli plate raam otse autoraamile kinnitatud.
Aga mis huvitav,siis Rootsi sõjamasinate pealisehitisel kasutati vahetult nii öelda raam raami vastu tegelikult väga lihtsal põhjusel. Kui auto raam on x paksusega siis vahetult raamile kinnitades sai teha pealisraami õhemast materjalist. Kuna niimoodi koos olles moodustab ta tugevama terviku kui vaid x arvu toetuspunktidele toetudes.
Kergem tühimass võrdus parem läbivusvõime ja suurem reaalne kandevõime.
Samas tehti ka nii öelda tõstetud plateraamiga versioone. Kuid lisati,et siis jäeti vahet 10mm sinna.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)