21-01-2018, 17:14 PM
(21-01-2018, 00:56 AM)impreza Kirjutas:Vw transporter 2007 , tõsi esimesed kettad on vahetatud, hakkasid laperdama.Aga sõidukas on audi a6 2012a ja automaat kast õpib sinu sõidustiili järgi.Ja gaasi maha lastes õrnalt piduripedaalile 1x ja hakkab mootoriga pidurdama eduliselt.Sellel olen 80 000 peal esimesed klotsid vahetada lasknud.Esindus tahab vahetada need klotsid muidugi 30000km pealt.80% jääki .Küsisin siis miks, nemad, et noh me vaatasime et võiks juba. Sinna esindusse üldiselt ei kipu peale garantiiaja lõppu.Seadmed ja tehasejuhised on head aga pole töömehi( loe autofanatte), kes teeks hingega ja süvenenult.(21-01-2018, 00:32 AM)diselist Kirjutas: Pikivahet ei taheta hoida millegipärast.Nagu nööriotsas on tagumikus kinni.Õige pikivahega ei peagi puutuma piduri pedaali mnt.sõites. Olen viimase autoga 130000km läbinud ja piduriklotse pole vahetada veel vaja.
Mis imeauto see sul on.Mina sain originaalidega 65k ja edaspidi ntx Delphi 25k TRW 40k....
Äkki kövasulam klotsid ja vahetad ainult kettaid
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816