24-01-2018, 19:45 PM
(24-01-2018, 19:07 PM)honkomees Kirjutas:(24-01-2018, 17:07 PM)ivo86 Kirjutas: Ai vabandust, nüüd on selge. Lähituli on liiga kalli pirniga, et päeval kasutada. Seda muidugi. Ma selle peale ei tulnud, et sealt ka märgatav kokkuhoid tuleb. Ja alati läheb pirn ju lähitulel läbi enne õhtut ja veel mõlemad korraga ja vahetada on ka võimatu üldse neid, parem mitte kasutada. Lülitan endal ka välja.
vat kus läks noormehel sarkasmisks .Minu odavautode H4 ja H2 pirnidel pole sisulist hinnavahet. Lihtsalt ei näe mingit mõtet ise endale probleeme tekitada vajalikul hetkel mittepõleva tulega.
Soovitan ka sõita 40 aastat iga päev roolis ja aastas min 40 000 km ning siis hakata tegema statistikat, millal põlevad autol tulepirnid läbi . Minu tagasihoidlik kogemus näitab, et 100% alati kõige ebasobivamal hetkel. Näiteks tänases -8 kraadises külmas ja lumetormis ei taha ma küll hakata teel pirni vahetama, mis tavaliselt võtab oma tubli tunni, kuna juurdepääs sellele on tehtud pea võimatuks. Käsi juurde ei mahu ja keeramiseks selles asendis pole jõudu jne jne. Juhipoolse läbipõlenud pirniga EI TOHI liiklemist jätkata.
Sooja garaaži mul pole ja eelistan seega kõik mitteohtlikute rikete remonditööd lükata ühele garaaživisiidile. Praegu on nt esinduses 2 kasko juhtu remondi ootel, sõidan kuni korralise hoolduseni ja siis viin auto mitmeks päevaks töösse.
Esimine udutuli igatahes näitab tunduvalt allapoole lähitulest ja ei sega kedagi ning tema kasutamine on täiesti legaalne (ilma pooltuledeta). Samas kui udutuli läbi põleb saab rahulikult sõitu jätkata pooltuledega ja teostada pirni vahetuse sobival ajal ja tingimustes, kuna selleks tuleb eemaldada stange alt nn logar (nt viimane kord oli 1,5 kuud vahetamata).
Viimase auto, millisel oli võimalik suht lihtsalt pirni vahetada (3 polti lahti keerata ja tuli välja võtta) ostsin 2003. a, järgmistel on pirnivahetus välioludes praktiliselt võimatu.
ega mu gorillal kah juhipoolse pirni vahetuseks aku maha,parempoolse vahetuseks tuleb plastikust klaasippesuvedeliku tila julmalt väänata kõrvale,et väike naisekäsi vahele mahuks.-10 väljas ja plast anumat väänama no jääb ära.sõita saab,aga ohud peale ja pollale ütled,et just läks läbi ja vahetada ei saa.kangooll kah juhipoolsel pirnil vahelduv vool,koputad hakkab põlema ja jälle kisu aku maha,kurat ei osata autosi enam teha.