27-01-2018, 12:43 PM
(27-01-2018, 10:21 AM)fanatt Kirjutas: See ühendus on seal selleks, et turbo mootoriga ei tekiks sealt läbipõlemist/puhumist. Kasuta võimalusel seda teist tihendit lisa teflon rõngad mis on täpselt lõigatud ja asi saab hea. Mida sa pead kindlasti meeles pidama on see, et kui sa plokikaant pingutad siis viimase momendiga käi poldid 4 korda üle, soovitavalt lase öö seista ja ja hommikul korra veel. Seda selleks, et tihendid on nii paksud ja ühekordsel pingutamisel ei vajuta tihendit piisavalt kokku.
Ja peale seda pinguta ka ära kui vast kümmekond tundi töötanud on. Tavaliselt kui tule torusse teed siis kipub igalt poolt pisut järgi andma. Kui mootoril on pidev probleem ja lööb tihendi kahe silindri vahelt minema siis tuleks sinna igaks juhuks imeõhukest vasest peiliplekki vahele panna. Ja muidugi edapidi tuleb ka üle pingutada teatud aja tagant. Igaks juhuks.