27-01-2018, 20:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2018, 20:20 PM ja muutjaks oli veix__.)
Palju sõltub sellest millise laetuse tasemega seisma jäi. Linnasõitudega on aku pidevalt ala-laetud.
Hiljuti just testisin 8 aastat vana 63 Ah akut, millel juba üsna olematu mahtuvus oli ja juba mõne miinuskraadiga vaevaliselt starterit ringi vedas. Täis laetud olekus panin kaugtule pirni külge (tarbib 5 A) ja vaatasin kui kaua läheb aega kuni selle koormuse all olles pinge alla 12,00 V langeb. 18 minutiga langes
Sama tegin teadmata vanusega, aga "tunde järgi" veidike kehva mahtuvusega 53 Ah akuga ja selle tulemus oli 39 minutit. Ja arvake milline tulemus oli UUE (paar nädalat kasutuses, enne kasutama hakkamist laadijaga täis laetud) 63 Ah akuga, mis igapäevases kasutuses (enamasti linnasõidud) on? Enne laadijaga täis ei laadinud, lihtsalt võtsin maha nii nagu igapäevase kasutamise tulemusena oli (enne seda olin teinud u. 20 min sõidu), 3 minutiga oli pinge 11,99 V.
Hiljuti just testisin 8 aastat vana 63 Ah akut, millel juba üsna olematu mahtuvus oli ja juba mõne miinuskraadiga vaevaliselt starterit ringi vedas. Täis laetud olekus panin kaugtule pirni külge (tarbib 5 A) ja vaatasin kui kaua läheb aega kuni selle koormuse all olles pinge alla 12,00 V langeb. 18 minutiga langes
Sama tegin teadmata vanusega, aga "tunde järgi" veidike kehva mahtuvusega 53 Ah akuga ja selle tulemus oli 39 minutit. Ja arvake milline tulemus oli UUE (paar nädalat kasutuses, enne kasutama hakkamist laadijaga täis laetud) 63 Ah akuga, mis igapäevases kasutuses (enamasti linnasõidud) on? Enne laadijaga täis ei laadinud, lihtsalt võtsin maha nii nagu igapäevase kasutamise tulemusena oli (enne seda olin teinud u. 20 min sõidu), 3 minutiga oli pinge 11,99 V.
