28-01-2018, 00:00 AM
(27-01-2018, 21:00 PM)meli666 Kirjutas: Mida see teflonrõngas juurde annab, lihtsalt huvitav oleks teada?
Lääne masinatel plokikaane tihendeid vahetatud ja pole veel teflonrõngaid kohanud.
Tänapäeva tihendid peaks vast ikka juba nii head olema, et järelpingutust ei vaja.
Mõte on, et kui kuskilt kaanetihend lekkima hakkab see rõngas sulab sinna lekkekohale ette ja peatab lekke.
Toimimise eelduseks on õige plastiku koostis ja täpselt lõigatud jupp, mille ots lõigatud 45 kraadi alla.
Vene tihendid aga on nii pehmed ja kohevad et kindlasti tahavad järgi pingutamist.
Gazil näiteks sai kuu aega iga nädal pingutatud sest mutreid võis lehtvõtmega keerata peale sõitu ja jahtumist.
Belarusil aga on asi halvem sest hülsid surutakse plokikaanega kinni ja seega kui hülsi kraed juhtuvad kõrgemad olema või tihend õhemaks vajuma kui peab ei ole tihendil enam survet peal ja leke ajaküsimus.