28-01-2018, 21:00 PM
(28-01-2018, 19:50 PM)Necro Kirjutas: Pool aastat olen kärutanud 2017 aasta välja lastud boxeriga. Peaks olema 2.0 konega Es olegi meeles. Lisaks sellele pisikesele litraazile on adblue ka peale visatud. Õnneks seda ei pea tihti tankima. Lihtsalt tühjkas ei tasu lasta, tekib veidi jama.
Edasi läheb praegu täitsa asjalikult. Kasutame neid hooldebussidena. Momendil pole veel täislasti õlide näol peale ladunud, aga varsti saab katsetada. Enne seda oli hooldebussiks citroen jumper.
Kui millegi üle viriseda saab, siis ainult selle üle, et klaasipesupaagi täitmisava on veidra koha peal. Mingi kõri anti ka kaasa, et saad lonti pikendada. Aga kui õiget lehtrit pole, siis jääb kahest käest väheks.
Meil on siin eelmise põlvkonna 2,2-se mootoriga boxerid hooldebussideks. Pooltühjana ja asfaldil polnud mootori suutlikusele väga midagi nagu ette heita.
Tihti vaja meil kuskil metsalangi ääres või heinamaal käia. Pehmemal pinnal ja täismassil(kärust rääkimatta) väga kiidelda ei saanud enam. Madala otsa moment oli olematu, et ilma pöördesse ajamatta kohalt saada siis... Maru kerge oli siis kinni jääda...
Kas uuemal tõesti momenti ka madala otsa peal olemas?
Aga paar sõna uuemast autost ka ehk siis eelmise aasta esiveolisest Transitist. Käisin ükspäev olude sunnil enda bussi asemel sellega sõidus ja...
No aru ma ei saa. Olin juba unustanud, kuidas mu vanal 2004 aasta Ducatol kõvema külgtuulega uste vahelt vilisema võttis. Uuest peast seda kommet tal väga polnud, aga kuskil 200 tuhat pluss hakkas probleem süvenema.
Ja nüüd siis 30 000 sõitnud Transitil pole väga suurt külgtuult vajagi, et sama effekt tekkiks... Fordi insenerid, mis toimub? 200 tuhande peal viib tuul uksed eest või?
Ja 235 lai rehv, vedel vedrustus ja lumelobjakaga kaetud tee, pluss vastu tulev täiskiirusel veokas oma sõidutuulega teevad kokku väga ebakindla tunde rooli taga...