14-05-2004, 13:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2004, 14:27 PM ja muutjaks oli robi.)
Tänan, tuli ikka välja, et kolinat tegid klapid detonatsiooni peale. Bensiiniks 80. Oli veel paagis. Aga eks see esimene sõit on ikka harjumise asi küll. Täna on mootor täiesti juppideks võetud, Minu esimene volga mootori lammutus. Õhtul hakkan koostama, ainuke vigane detail on õlipumba puks, mis ühineb jagaja sambaga, selle lõhik ots on suure loksuga. Väntvõllil avastasin raamlaagrite juures hästi õrnalt tuntavat soonelisust, aga muidu on kõik tdetailid ok. Kolvidelt mõõtsin nihikuga 92,55 ei tea mitmes remont on?
Aa üks kaks probleemi veel, kas keegi on veel kokku puutunud? Mootor laseb tagant õli läbi, ise arvasin kogu aeg et rasvanöör ja lipud aga tuli välja et ei, hoopis õlivanni tagumine korktihend, ja ikka korralikult. Sai ennist küll uued tihendid ja korralikult pandud, keetsin enne panekut pehmeks ja puha. Aga ikka surus läbi. Kas peaks õlipanni äärt tihedamalt korgi vastu koputama/väänama või silikooni korralikult vahele panna?
Teine asi on käigukasti tagurpidikäigu hammasratta võlli kinnitusaugust korpuses laseb käigukast õli välja, mis seal aitaks, käigukasti ei ole praegu lammutada aega, et võlli ise välja võtta ja kui võttagi, mis siis teha, takku vahele?.
Aa üks kaks probleemi veel, kas keegi on veel kokku puutunud? Mootor laseb tagant õli läbi, ise arvasin kogu aeg et rasvanöör ja lipud aga tuli välja et ei, hoopis õlivanni tagumine korktihend, ja ikka korralikult. Sai ennist küll uued tihendid ja korralikult pandud, keetsin enne panekut pehmeks ja puha. Aga ikka surus läbi. Kas peaks õlipanni äärt tihedamalt korgi vastu koputama/väänama või silikooni korralikult vahele panna?
Teine asi on käigukasti tagurpidikäigu hammasratta võlli kinnitusaugust korpuses laseb käigukast õli välja, mis seal aitaks, käigukasti ei ole praegu lammutada aega, et võlli ise välja võtta ja kui võttagi, mis siis teha, takku vahele?.