01-02-2018, 16:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2018, 16:58 PM ja muutjaks oli Prii.)
Jutt läks siin stabiilsuskontrollidele. Minu arvates oleneb kõik autost.
2007 ja 2014 Avensised - Reageerivad libisemistele väga kiirelt ja ütleks, adekvaatselt. Eelkirjeldatud lumevallidest läbisõit möödumisel ei ole siiani probleem olnud.
1997 manuaal E38 - jõuan valdava osa külglibisemistest ise korrigeerida enne ASC rakendumist (ega ta rakendumata seepärast ei jää muidugi).
Seega ma isiklikult ei üldistaks, kuidas peab sõitma, kuna masinad, nende süsteemid ja juhtide oskused on väga erinevad. Sellega olen nõus, et libedaga sõitmist peab harjutama, nagu iga teist asja ning liigselt elektroonikale ei tohiks lootma jääda. Siiski, kui on küsimus, kas stabiilsuskontrollile "jah" või "ei", siis ma olen pigem nende "jah"-ide poolel.
2007 ja 2014 Avensised - Reageerivad libisemistele väga kiirelt ja ütleks, adekvaatselt. Eelkirjeldatud lumevallidest läbisõit möödumisel ei ole siiani probleem olnud.
1997 manuaal E38 - jõuan valdava osa külglibisemistest ise korrigeerida enne ASC rakendumist (ega ta rakendumata seepärast ei jää muidugi).
Seega ma isiklikult ei üldistaks, kuidas peab sõitma, kuna masinad, nende süsteemid ja juhtide oskused on väga erinevad. Sellega olen nõus, et libedaga sõitmist peab harjutama, nagu iga teist asja ning liigselt elektroonikale ei tohiks lootma jääda. Siiski, kui on küsimus, kas stabiilsuskontrollile "jah" või "ei", siis ma olen pigem nende "jah"-ide poolel.