02-02-2018, 20:48 PM
Vahepeal siis võluväel tagasil kokku saanud. Kõik piduritorud ja ka siduritoru vahetatud. Kojameeste ajam sai ka välja vahetatud kuna vanal loksus sisemine võll välimise sees meeletult. Uksed läksid ka kokku ja esiosa samuti kuigivõrd koos ning mootorisse mahlad sisse villitud. Täna said ka klaasid ette kõik mis vaja.
Salongi sisemuses käib siis mürasummutuse lahendamine. Tagaseina läheb 20mm mürasummutus matt. Põrandale 3mm pigimatt+ mingi helisummutus matt kus alumine kiht 2mm on nagu kumm ja pealmine 4mm on mingi pehme materjal. Sinna otsa siis läheb veel põrandavaip. Esimesele tulemüürile nii palju kui saab panen 10mm müramati.
Ustesse läks ka natuke pigimatti. Eks paistab kas saab parem kui enne või on nagu ikka tuunimistega
Ahjaa. Kuna minu autol turvavöösid ei olnud(olid kenasti keermestatud plastkorgid aukude täiteks) sai täna ka need hangitud. Lisaks eraldati isiklikest varudest juhiiste mis pärit lux mudelilt. Seljatugi on oluliselt kõrgem kui vanal istmel. Ning tagumiku patja saab reguleerida nii eest kui tagant poolt. Ja istmesoojendus on ka olemas. Kas ka töötab pole muidugi teada. Kui joppab saab samasuguse soojendusega kaaskallutaja istme ka. Siis küll tõsi, muutuks auto vaid kahekohaliseks praeguse kolme asemel. A vähemalt saab kallutaja ka istet reguleerida ja natuke mugavamalt olla.
Salongi sisemuses käib siis mürasummutuse lahendamine. Tagaseina läheb 20mm mürasummutus matt. Põrandale 3mm pigimatt+ mingi helisummutus matt kus alumine kiht 2mm on nagu kumm ja pealmine 4mm on mingi pehme materjal. Sinna otsa siis läheb veel põrandavaip. Esimesele tulemüürile nii palju kui saab panen 10mm müramati.
Ustesse läks ka natuke pigimatti. Eks paistab kas saab parem kui enne või on nagu ikka tuunimistega
Ahjaa. Kuna minu autol turvavöösid ei olnud(olid kenasti keermestatud plastkorgid aukude täiteks) sai täna ka need hangitud. Lisaks eraldati isiklikest varudest juhiiste mis pärit lux mudelilt. Seljatugi on oluliselt kõrgem kui vanal istmel. Ning tagumiku patja saab reguleerida nii eest kui tagant poolt. Ja istmesoojendus on ka olemas. Kas ka töötab pole muidugi teada. Kui joppab saab samasuguse soojendusega kaaskallutaja istme ka. Siis küll tõsi, muutuks auto vaid kahekohaliseks praeguse kolme asemel. A vähemalt saab kallutaja ka istet reguleerida ja natuke mugavamalt olla.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)