06-02-2018, 10:50 AM
Eile leidsin sellise :
http://www.cncrouterparts.com/v-con-asse...5urllor5k7
Uba on selles klotsis ja selles, et nii tekib V-groove rollerite ( V-soontega juhtratastele) sobiliku asendiga latist rööbas, mida sirgeks seadistada saab.
http://www.cncrouterparts.com/v-con-clamp-p-237.html
Aga rööpa puhastajaks käib sõiduratta ette kaldus-viltu pintsel. No või hari. Või jupike harjast.
V-groove ratta rööpaks on originaalis V-rail suuremad mõõdud kahjuks roppkallid (Mekanex)
Ma projekteerin-kalkuleerin praegu ühte metallitöö kaadervärki, kus täpsuse numbrid on teised, kui palgisael aga mõttele abiks ikka. Õige märksõna ja detaili nimetuse leidmine Google jaoks polegi tegelikult lihtne.
Aga kui saemasina üles-alla teema käsile tuleb, siis paneks siia märksõnaks kalibreeritud lihvitud ümarmaterjal.
See võtke siis, kui kanttoru kanttorul üles-alla juhtpinna nikerdamisega piisavalt "saab ju ka"- d on tehtud. Pronkspuks sinna võlli peale on letikaup.
http://www.cncrouterparts.com/v-con-asse...5urllor5k7
Uba on selles klotsis ja selles, et nii tekib V-groove rollerite ( V-soontega juhtratastele) sobiliku asendiga latist rööbas, mida sirgeks seadistada saab.
http://www.cncrouterparts.com/v-con-clamp-p-237.html
Aga rööpa puhastajaks käib sõiduratta ette kaldus-viltu pintsel. No või hari. Või jupike harjast.
V-groove ratta rööpaks on originaalis V-rail suuremad mõõdud kahjuks roppkallid (Mekanex)
Ma projekteerin-kalkuleerin praegu ühte metallitöö kaadervärki, kus täpsuse numbrid on teised, kui palgisael aga mõttele abiks ikka. Õige märksõna ja detaili nimetuse leidmine Google jaoks polegi tegelikult lihtne.
Aga kui saemasina üles-alla teema käsile tuleb, siis paneks siia märksõnaks kalibreeritud lihvitud ümarmaterjal.
See võtke siis, kui kanttoru kanttorul üles-alla juhtpinna nikerdamisega piisavalt "saab ju ka"- d on tehtud. Pronkspuks sinna võlli peale on letikaup.