15-05-2004, 00:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2004, 00:36 AM ja muutjaks oli mrali.)
Kunagi ammustel aegadel,kui mu isa Haapsalu EPT-s töötas,oli seal töökoja mehaanikute üldkasutatavaks autoks samuti üks 434.Sel oli aga taha veel teine istmerida ning küljeaknad (tavalise Moskvitš-kombi omad) pandud.Aeg-ajalt sõitis isa mul ka sellega.Tehtud oli see konkreetne masin vist (ei mäleta 100%) Moskva tehases.
Haapsalu EPT-l oli peale eelpool toodu ka veel üks M-433, kaubikvariandina.Samuti Moskva toodang.
Aga mina ei mäleta,et selliseid masinaid (434 jms) N.aja viimasel perioodil (nii alates 1986) just väga palju oleks liikunud,igal juhul 2715/27151 olid ikka 100x sagedamini näha kui 433/434.Sama lugu ka järglaste: M-2733 (408 mootoriga) ja 2734 (412 moto) kohta.
Haapsalu EPT-l oli peale eelpool toodu ka veel üks M-433, kaubikvariandina.Samuti Moskva toodang.
Aga mina ei mäleta,et selliseid masinaid (434 jms) N.aja viimasel perioodil (nii alates 1986) just väga palju oleks liikunud,igal juhul 2715/27151 olid ikka 100x sagedamini näha kui 433/434.Sama lugu ka järglaste: M-2733 (408 mootoriga) ja 2734 (412 moto) kohta.