08-02-2018, 12:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2018, 12:01 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(08-02-2018, 10:16 AM)Aspelund Kirjutas: Üks asi on selliste masinate järele nostalgitseda, teine on nendega päevast päeva tööd teha. Need on kaks erinevat asja.Eestis on neid töid ja paikasid, kus bussilaadse Uaazikuga igapäevaselt tööd teha, väheks jäänud. Samamoodi on väheks jäänud või praktiliselt kadunud selliseid kooli- ja vallabussi ringe, kuhu kunagine Võrumaa maavanem Lepikson tahtis paljuveduseid ПАЗ-3206 osta. Kuna Eestis pole enam ka metsa/saemeeste brigaade vaid hävituspataljonlased kahe tapamasinaga, on see viimanegi tarbijaskond kadunud. Täna ehitab miljonite eest RMK selliseid maanteede võrgustikke karupeesse metsadesse, et paha hakkab! Täna võiks saemees Ferrariga tööl käia - selline on tegelik Eesti teedevõrgustiku tase (heas mõttes!). On jäänud mõned anomaaliad, mida oleme Talveralli radasid tehes kohanud ja mõnda isegi kasutanud, ei ole "põhjus" UAZi osta


Aga mis näiteks toimub juba Lätis??? Venemaa mälestused on 10 aasta tagused aga mis seal väga muutub, ainult hullemaks maarajoonides.