13-02-2018, 15:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2018, 16:11 PM ja muutjaks oli Kuban.)
Aitäh korraldajatele ja kaasrallitajatele tiimi nr 74 poolt!
Kõik oli mõnna! Oma kõrgele eale tuginedes olime väga aeglased, kuni selle hetkeni, mil me olime päris kiired. Loogika peitub kaardilugeja ja piloodi istekohtade vahetuses.
Kahjuks aga peale esimest lisakatset otsustas ameerika mazda automaatkäigukast töölepingu lõpetada ja katkestasime.
Samas oli fun tiimi nr 86 küljes nööriga seotult läbida terve AKP lisakatselt lõunapausile. Siim ja Rainer unustasid vist vahepeal ära, et neil taga olime... Arusaadav samas, ikkagi legendaarne Opel, kui ma ei eksi, siis endine Veski Priidu trandulett.
Igatahes kinkisin oma mazdakese Rainerile
Eks näis, kas kunagi veel kohtume. Mazdaga ma mõtlen.
Hea sõber vedas siis lõunapausilt Käärikule mazda ära, see oli mu esimene nööriotsas liiklemise kogemus, andis ikka püsida RAMi sabas, sest kas tänu kipsis gaasijalale või dragivenna vemmeldavale verele, sõitis see RAM vahepeal ikka väga kiirelt
Meie teami mehed sõitsid siiski terve ralli läbi Opeli tagaistmel, andsid isegi kuuma teisel lisakatsel ja segasid jälgi finišis ristsõna-ajakaardi äraandmisel. Tubli töö!
Tänud suured ka tiimile nr 101, kes meile pühapäevaseks Tallinnasse sõiduks oma zigulli lahkelt laenasid. Zigull hiilgas oma lisavarustusega, milleks oli värske veebruarikuu Maaja. Edasisest ajalugu vaikib
Tänks, lahedatele tiimikaaslastele Onu Stjopale ja Tambetile, kes kukkusid kui välgud selgest taevast, puhusid mazdale eluvaimu sisse, tegid ka kõike muud ja ei vingunud kordagi
Oli tore vanatehnikaüritus!
Hakkan nüüd vaikselt 2019 ralliks sõidukit otsima, mõned ideed nagu oleks...
https://www.facebook.com/groups/uunikute...771687659/
Kohtumiseni!
Lind
Kõik oli mõnna! Oma kõrgele eale tuginedes olime väga aeglased, kuni selle hetkeni, mil me olime päris kiired. Loogika peitub kaardilugeja ja piloodi istekohtade vahetuses.
Kahjuks aga peale esimest lisakatset otsustas ameerika mazda automaatkäigukast töölepingu lõpetada ja katkestasime.
Samas oli fun tiimi nr 86 küljes nööriga seotult läbida terve AKP lisakatselt lõunapausile. Siim ja Rainer unustasid vist vahepeal ära, et neil taga olime... Arusaadav samas, ikkagi legendaarne Opel, kui ma ei eksi, siis endine Veski Priidu trandulett.
Igatahes kinkisin oma mazdakese Rainerile

Hea sõber vedas siis lõunapausilt Käärikule mazda ära, see oli mu esimene nööriotsas liiklemise kogemus, andis ikka püsida RAMi sabas, sest kas tänu kipsis gaasijalale või dragivenna vemmeldavale verele, sõitis see RAM vahepeal ikka väga kiirelt

Tänud suured ka tiimile nr 101, kes meile pühapäevaseks Tallinnasse sõiduks oma zigulli lahkelt laenasid. Zigull hiilgas oma lisavarustusega, milleks oli värske veebruarikuu Maaja. Edasisest ajalugu vaikib

Tänks, lahedatele tiimikaaslastele Onu Stjopale ja Tambetile, kes kukkusid kui välgud selgest taevast, puhusid mazdale eluvaimu sisse, tegid ka kõike muud ja ei vingunud kordagi

Oli tore vanatehnikaüritus!
Hakkan nüüd vaikselt 2019 ralliks sõidukit otsima, mõned ideed nagu oleks...

https://www.facebook.com/groups/uunikute...771687659/
Kohtumiseni!
Lind
Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991

Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000