14-02-2018, 11:17 AM
(12-02-2018, 18:23 PM)mtz80 Kirjutas:(12-02-2018, 17:48 PM)Mägi Kirjutas:(12-02-2018, 17:31 PM)hannest Kirjutas: Seda ei saagi kontrollida, sest sellel pole trossi.Pole varem sellise asjaga kokku puutunud. Kuidas sellel pöörete lugemine toimub?
Generaatori pealt, genekal lisa juhe selle jaoks. Näidik siis tuksis tõenäoliselt kui tunnilugeja töötab. Kiiruse andurid asuvad tagaumise silla peal, need ei puutu asjasse ( mtz 892-l on vähemalt niimoodi).
Tahhomeeter ei tööta ja need väiksed lambid, mis jõuvõtuvõlli pöördeid näitavad samuti ei põle. Tunnilugeja ja spidomeeter töötavad. Arvatavasti tuleb uus osta. Kas on mingi võimalus säilitada orginaal töötunnid? Ise arvan, et neid elektroonilisi lugejaid vist kuidagi seaditsada ei saa ja lugemine algab nullist.