16-02-2018, 12:49 PM
Meetreid täpselt ei tea välja hõigata aga siloaugu ääre pealt saab vabalt käima.
Siin on aga see trikk et käik tuleb enne liikumahakkamist sisse panna ja "sidurit" ei tohi enne vajutada kui on tunda et vedama hakkab ja hoost ei piisa et käima lasta.
Kui pedaal all alustada hakkab ta esimesena hüdroakut laadima ja pedaali lahti lastes alles käigu sidurit õliga täitma.
Õhusüsteemile sai tagasilöögiklapp vahele pandud ja seega on õhk ka peale nädalaid seismist üleval.
Tänapäeval on kütus raha eest ja milleks peab ootama kunas õhu üles saab kui võiks kohe minna?
Käsipidur peab ka tegelikult väga hästi kui sinna õli pole peale jooksnud niiet pidamasaamisega pole probleemi.
Tahaks ka praktikutelt küsida kui oluline on õlisurve üles lasta enne käivitamist?
Pannes otse starteriga käima läheb miski 5-10 sek aega kuni õlituli kustub.
Ei teagi kas on elektrilisel õlipumbal mootoris lühiskeerud, kuid kui õlisurve üles saab ei anna akud enam seda teravat matsu ja ei käivitu esimesest pöördest.
Soojaga pole muidugi probleemi, kuid -10 küll.
Siin on aga see trikk et käik tuleb enne liikumahakkamist sisse panna ja "sidurit" ei tohi enne vajutada kui on tunda et vedama hakkab ja hoost ei piisa et käima lasta.
Kui pedaal all alustada hakkab ta esimesena hüdroakut laadima ja pedaali lahti lastes alles käigu sidurit õliga täitma.
Õhusüsteemile sai tagasilöögiklapp vahele pandud ja seega on õhk ka peale nädalaid seismist üleval.
Tänapäeval on kütus raha eest ja milleks peab ootama kunas õhu üles saab kui võiks kohe minna?
Käsipidur peab ka tegelikult väga hästi kui sinna õli pole peale jooksnud niiet pidamasaamisega pole probleemi.
Tahaks ka praktikutelt küsida kui oluline on õlisurve üles lasta enne käivitamist?
Pannes otse starteriga käima läheb miski 5-10 sek aega kuni õlituli kustub.
Ei teagi kas on elektrilisel õlipumbal mootoris lühiskeerud, kuid kui õlisurve üles saab ei anna akud enam seda teravat matsu ja ei käivitu esimesest pöördest.
Soojaga pole muidugi probleemi, kuid -10 küll.