16-05-2004, 21:42 PM
Omadest kogemustest paar kivi CRX-i kapsaaeda: et auto nn. erksalt liiguks, peab mootor kogu aeg pöördes olema. Alla 5000 ei juhtu suurt midagi. Varuosad on ikka päris kallid ja bemarit pidada kindlasti odavam.
CRX-i puhul pole väikesed Jaapani insenerid suutnud ka otsustada, kas nad tahavad teha kahe, või neljakohalist autot. Tagaiste sellel masinal täiesti mõttetu element, kus vabatahtlikult küll üle 10 km ei taha olla. BMW-s peaks sellega võreldes ruumi lahedalt olema.
CRX-ist natuke pikemalt viimases Autolehes.
CRX-i puhul pole väikesed Jaapani insenerid suutnud ka otsustada, kas nad tahavad teha kahe, või neljakohalist autot. Tagaiste sellel masinal täiesti mõttetu element, kus vabatahtlikult küll üle 10 km ei taha olla. BMW-s peaks sellega võreldes ruumi lahedalt olema.
CRX-ist natuke pikemalt viimases Autolehes.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon