20-02-2018, 00:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2018, 00:52 AM ja muutjaks oli linnuke.)
(19-02-2018, 23:03 PM)Qunts Kirjutas:Kui polt ikka mootoris ,mis roostest siin juttu saab olla .Minu mõtte järgi ainuke kasutusvõimalus kepsusaalede poldid.mis peaksid kõvemad olema .Mida need 54 polti ka kinnitavad .Ehk huvitab teisigi(TITAANIST) PS.Ti polt ei oksüdeeru iialgi.(19-02-2018, 22:25 PM)linnuke Kirjutas: Ti polt enivei overkill.Õige teraspolt ajab asja ära .Ehk keegi enne Sind seal hullu pannud. Näiteks mingi lennukitega tegelev tont.
Ma arvan, et originaal sest muidu hakkab roostetama, kui mustast terasest oleksid. Overkill seda ei oska komenteerida ja auto on peres aastast 2007 kui ta ostsin. Seega kui keegi öösel salaja pole vanasid polte pihta pannud ja neid teistega asendanud siis ikka vist Originaalid
54 poldist sain tervelt kätte 48 ja need 6 polti olid lihtsalt nii kinni oksüdeerinud. Samas lõhkusin ära 2 SATA võttit, ühe GEDORE võtme, vist oli mingi 3 vähemtuntud võttit ja viimane oli WÜRTH mida ei saanud katki või oli asi nii selge juba, et kasutasin õigeid võtteid (tagusin esmalt ühe kindla võtmega ja kilose haamriga korralikult) ja alles siis hakkasin keerama tavalise 1/2 narrega aga jah nagu öeldud siis läksid ainult 6 poldil kandid maha millega seoses tuli need poldid välja keerata keevitust kasutades.
Samas mainin siis, et Gedore vahetati välja ainukesena ilma pikkema juttuta ja samas istus Gedore kõige täpsemalt pesasse, minu meelest ainuke miinus liiga ülekarastatud ja sain välja keeratud ainult 2,5 polti ja siis oli näha oli keerdunud ja läks pooleks.