20-02-2018, 17:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2018, 18:33 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
(20-02-2018, 13:11 PM)v6sa Kirjutas: Ma arvan, et Sul on õigus
Kuidas pump peale sai: tööriistaga võlli lukustades või "tilga järgi"?
Selle malmpaja asemele mahuvad kõik uuemad MB pajad. Isiklik soovitus oleks siiski OM603.952 elik turboga "kaheklapiline" ridakuus. Sest see on natuke andestavam "neljaklapilisest" - veoautol võib minna katlaruumis päris soojaks ja neljaklapiline kaas ei ole just vastupidavuse etalon. Aga eks valik on Sinu - oskusi Sul juba jagub.
Erineva ajalooga vedrud võivad anda erineva tulemuse väga vabalt. Piisab sellest, et pehmema vedruga on näiteks pidevalt Bobcati veetud...
Vot seekord ei süvenenud ise asjasse,kuna oli miljon muud asja veel teha MB kallal ja lasin teistel töö teha.
Aga kõrva jäi tilgaga panemine ja mingi probleem oli eest rattalt leida seda ÜSS märkki ja mingeid muid jooni mis tähistavad siis neid varasemaid/hilisemaid positsioone.
Kas see OM603.952 ei ole siis enam malmpada? Mis autod seda MB valikus kasutasid ja kas on infot ka kuidas ja palju neid käigukasti kinnitusi neil muudeti?
Edit: vaatasin neid mootoreid ja isegi see turbota OM603.96 sobiks mulle kenasti.
Kas sõiduauto manuaalne käigukast võiks kesta puksiiri peal?
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)