22-02-2018, 23:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2018, 23:47 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(22-02-2018, 21:43 PM)PlyVal64 Kirjutas: Seekord meie rallikas Terratrip2 valetas piisavalt palju, et minna kergema vastupanu teed GPS-põhise nutifoni-tripmasteriga.
See milline vidin valetab ja milline mitte.. seda ei tea keegi. Mõõteriist taadeldakse paika km postide järgi. Legendis üldjuhul on ka märgitud kus rajameister oma relva taatles ja millega märkis. näiteks et taatlemine: Otepää-Tartu mnt 37-39km. Kus siis võimalik igal trallitajal oma kellad (enne rallit) taadelda.
Küsimus ei ole ju õigetes meetrites, vaid selles, et sinu meetrid peavad kokku langema rajameistri omadega. Reeglina rada märkides sõidetakse oma suunavööndis, aga "ralli" ajal lõigatakse kurvid otseks. Iga kurv tuleb trajektoori vahe juba 3-5m. Aga Talverallil see ei loe, siin hinnatakse ainult suurusjärku. Kui viga alla 100m on OK.
Rallidel kus peab täpilt sekundis sõitma on sisteemid parematel vendadel dubleeritud. Metsas, kõrgete hoonete ja suurte tõusude-languste peal Gps põhised tooted tillitavad korralikult, kui nad satti ei näe siis nad lõikavad kurvi otseks, vähe targemad arvutavad kiiruse ja aja järgi läbitud vahemaa, kui side satiga kadund. Terratripp valetab treppis või auklikul teel (ja palju !) ja mõned Genialistid suudavad terratripi siduda ka vedavate ratastega, ehk nagu ketsi annad... meeter lippab.
Rallidel kus ka juusekarv lõhki aetakse on igal "tulipil" märgitud ka konkreetne punkt, kus see vahemaa on fikseeritud.
Selle aasta rada pakun, et oli Kepsu põhine, ja legend oli täpne.