24-02-2018, 00:55 AM
Tere.
Küsimus on, kas anduri pistik sisaldab 2- või 3- e juhet.
Eelpool avaldatud väide, et on induktiivandur tekitab küsimuse, milleks on siis vaja + ja - toiteklemmi (nagu oli ka ühes eelnevas postituses kirjas)? Induktiivandur on ju lihtsalt mähis, mille kahel väljaviigul tekib või kaob pinge vastavalt pöörlemissagedusele. Herkonit sisaldavat andurit ma ei usu kohe mitte. Herkoni konstruktsioon tähendab iga impulsi korral painutatavat metalli ja vaevalt, et selline lahendus üle 1000 km vastu peaks. Herkoni puhul ei ole samuti kolme toiteklemmi olemasolu vajalik: kas + või - ja signaaliots. Järelikult jällegi 2 klemmiga pistik. Kui pistikul on 3 klemmi, millest 2 on + ja - ehk mass ja kolmas on signaaliots, on suure tõenäosusega siiski tegemist Halli anduriga. Seda on võimalik testriga kontrollida, kuid peab täpselt teadma, millistele klemmidele anda toitepinge + ja - . Ülejäänud kolmas ots on sel juhul signaaliväljund, millelt testriga mõõta impulsi olemasolu.
Ehk oli abiks.
Edu!
Küsimus on, kas anduri pistik sisaldab 2- või 3- e juhet.
Eelpool avaldatud väide, et on induktiivandur tekitab küsimuse, milleks on siis vaja + ja - toiteklemmi (nagu oli ka ühes eelnevas postituses kirjas)? Induktiivandur on ju lihtsalt mähis, mille kahel väljaviigul tekib või kaob pinge vastavalt pöörlemissagedusele. Herkonit sisaldavat andurit ma ei usu kohe mitte. Herkoni konstruktsioon tähendab iga impulsi korral painutatavat metalli ja vaevalt, et selline lahendus üle 1000 km vastu peaks. Herkoni puhul ei ole samuti kolme toiteklemmi olemasolu vajalik: kas + või - ja signaaliots. Järelikult jällegi 2 klemmiga pistik. Kui pistikul on 3 klemmi, millest 2 on + ja - ehk mass ja kolmas on signaaliots, on suure tõenäosusega siiski tegemist Halli anduriga. Seda on võimalik testriga kontrollida, kuid peab täpselt teadma, millistele klemmidele anda toitepinge + ja - . Ülejäänud kolmas ots on sel juhul signaaliväljund, millelt testriga mõõta impulsi olemasolu.
Ehk oli abiks.
Edu!