24-02-2018, 13:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2018, 13:17 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(24-02-2018, 00:52 AM)Sax Kirjutas:Tsitaat:küsimus - kas need on praktikast võetud näited ?puhas praktika
uurisin paarist isiklikust kindlustuse kontaktist ja nende arvates pole probleemi - tuleb taastada avarii eelne olukord ja kõik.![]()
Kui remondi pakkumine ületab "turuhinna" siis nad ei nõustu remondiga, vaid hüvitavad.
Edasi on 2 varianti:
1) annad "jäänuki" neile ja nad kannavad sulle "turuväärtuse" jagu raha arvele.
2) "jäänuk" jääb sulle ja nad vähendavad selle väärtuse jagu saadavat kompensatsiooni
Lihtsam tee on esimene.
Kel´ aga oma auto armas valib var2, paneb omast taskust raha juurde ja laseb auto uuesti korda teha.
(lisaboonusena saadetakse omanik ülevaatusele, kuna hüvitamisel sisestatakse ARKi andmebaasi märkus "majanduslikus mõttes hävinenud)
Selle "turuväärtuse" määrab selts, mitte omanik. (kuidas nad selle hinna määravad, ei tea)
Teemakohast mõtlemisainet, millega võiks soovituslikult kõik vana hobiauto omanikud ennast kurssi viia:
http://foorum.bmwclassic.ee/viewtopic.ph...5&start=80
Sealt loetu põhjal käesoleva auto puhul oleks kindlasti tarvilik vettpidav paber, et auto juures on vastava summaga maalritöö teostatud.