01-03-2018, 15:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2018, 15:49 PM ja muutjaks oli endrik2500.)
Ma ple penskar, noor lihtsalt ja sõitsin juba ka räsitud zigullidega ehk see aitas ka omajagu kaasa, et masin oli tagasiside andmise osas kohati nagu tuim või mõnda asja tundsin häguselt. =3 raipel oli ka roolilõtk korralik ja eks ma roolis siis ka võib olla rohkem närvis ja ei saanud käiguvärgenduse ja siduri peale piisavlt palju keskendatud. Kuna õppesõidud toimusid maanteel, keskmiselt väiksema liiklusega aladel, siis sai nagu vaadatud igasugu näidikuid ja asju rohkem, sest aega nagu jagus selleks teel toimuva jälgimise kõrvalt küll ja küll.
Praeguse seisuga soetasin endale 1983 aasta 05, läbisõit ostuhetkel ca 39 000. Sellel pole küll tahhomeetrit, aga noh käigukangil on käiguskeem ise juba tehasest peale joonistatud. Mingit lisapaberi/papi skeemi ei ole vaja enam. Kui väga tahta, siis võib kangi jõllitada ja lükata siis käigu niipidi sisse. Siiamaani ma sel pole isegipidanud sõiduajal kangile peale vaatama, tunnen kangi liikumist ja nagu vedru tõukamist kenasti. Lükkan käega nata ja siis läheb käik sisse kah, mingit nagu vastupunnimist sisseminekule ja nagu kraaksatusi ja kui käik natuke valesti läheb, ei esine. Sidur on tugev, käik on tal väga lühike, isegi juba tunnen, kui hakkab ksukilt nagu tõmbama või mingi surve taha tuleb. Eelmistel kahel zigulil ma ei saand nende siduritele väga pihtagi, suuremalt jaolt lihtsalt oletasin, et midagi juba kuskilt nata kisub, et varsti nagu peab jala ära võtma jne. Sellel on siduri käik palju selgem ja konkreetne nagu. Padua ütles, et sidur on väga hea ja juhitavus ka. Masin nagu täitsa uus, see ei teagi, mida tähendab roolilõtk. Keerad rooli paar milli, tunned, kuidas ratta all natuke suunda muudavad. Maanteel pole vajagi rohkem rooli keerata kui mõni mill siia sinna, sagedasti isegi paar milli siia sinna ja läheb kohe. Mootor tõmbab ka nii mis kole, kui gaasi korralikult anda, siis kohe paneb edasi ka nii et mingit küsimust pole. Hinge kinni ei tiri nagu, aga nõuka auto kohta on tõmme hea, et ta ei uimerda ja ei veni edasi vaid ikka sööstab kiiresti edasi kui vaja. Salongi kütab niimoodi soojaks, et kui päike sisse paistab, siis on ilma jopetagi jube palav... Niipalju siis asjatutest muredest selle osas, kuidas tal soojendus töötaa võiks...Padua järgi minnes pabistas, et kas ikka soojendab, kui mitte, siis on täitsa pekkis kui peab peaaegu 2000 km ilma soojenduseta sõitma... Noh masin on igal moel väga koostööaldis ja kuulab kenasti sõna. Mingeid viperusi pole temaga olnud ja värv näeb ka ilus välja kui akna alt eemalt vaadata teda:minu 2105
Praeguse seisuga soetasin endale 1983 aasta 05, läbisõit ostuhetkel ca 39 000. Sellel pole küll tahhomeetrit, aga noh käigukangil on käiguskeem ise juba tehasest peale joonistatud. Mingit lisapaberi/papi skeemi ei ole vaja enam. Kui väga tahta, siis võib kangi jõllitada ja lükata siis käigu niipidi sisse. Siiamaani ma sel pole isegipidanud sõiduajal kangile peale vaatama, tunnen kangi liikumist ja nagu vedru tõukamist kenasti. Lükkan käega nata ja siis läheb käik sisse kah, mingit nagu vastupunnimist sisseminekule ja nagu kraaksatusi ja kui käik natuke valesti läheb, ei esine. Sidur on tugev, käik on tal väga lühike, isegi juba tunnen, kui hakkab ksukilt nagu tõmbama või mingi surve taha tuleb. Eelmistel kahel zigulil ma ei saand nende siduritele väga pihtagi, suuremalt jaolt lihtsalt oletasin, et midagi juba kuskilt nata kisub, et varsti nagu peab jala ära võtma jne. Sellel on siduri käik palju selgem ja konkreetne nagu. Padua ütles, et sidur on väga hea ja juhitavus ka. Masin nagu täitsa uus, see ei teagi, mida tähendab roolilõtk. Keerad rooli paar milli, tunned, kuidas ratta all natuke suunda muudavad. Maanteel pole vajagi rohkem rooli keerata kui mõni mill siia sinna, sagedasti isegi paar milli siia sinna ja läheb kohe. Mootor tõmbab ka nii mis kole, kui gaasi korralikult anda, siis kohe paneb edasi ka nii et mingit küsimust pole. Hinge kinni ei tiri nagu, aga nõuka auto kohta on tõmme hea, et ta ei uimerda ja ei veni edasi vaid ikka sööstab kiiresti edasi kui vaja. Salongi kütab niimoodi soojaks, et kui päike sisse paistab, siis on ilma jopetagi jube palav... Niipalju siis asjatutest muredest selle osas, kuidas tal soojendus töötaa võiks...Padua järgi minnes pabistas, et kas ikka soojendab, kui mitte, siis on täitsa pekkis kui peab peaaegu 2000 km ilma soojenduseta sõitma... Noh masin on igal moel väga koostööaldis ja kuulab kenasti sõna. Mingeid viperusi pole temaga olnud ja värv näeb ka ilus välja kui akna alt eemalt vaadata teda:minu 2105