01-03-2018, 20:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2018, 21:18 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(01-03-2018, 17:06 PM)endrik2500 Kirjutas: ...ja siis hakkan zigulli üritustel käima ja suvelringi sõitma, talvel sõidan pigem vähe ja proovib talle järgmiseks talveks sooja garaazi leida. Tahan, et ta oleks mul kaua ja tast saaks väärtust omav investeerimisvara, kuna ta nii uus ja heas seisus oma vanuse kohta.Plaanid on ilusad, aga kahjuks ei sobi need kõik just kõige paremini niimoodi kokku.
Vähemalt ei soovitaks mina talvel üldse sõita kui on plaan sellist autot kaua ja väärtust omavana pidada.
Muidu pärast roostetõrjet tehes ei jõua ennast ära kiruda, et siiani talvel mitte kunagi sõitnud masinal nüüd talvega roostekohad tekkinud, mis omakorda tähendab rohkem tööd ja rohkem raha, et nendest vabaneda. Pole investeerimisvarale ju kasulik.
Ja garaaži või mõne siseparkimiskoha peale võiks ka ikka kohe mõelda. Väljas elementide käes seistes kipub vene auto tahes-tahtmata rääbakamaks minema (pleekimine, niiskus, rooste). Jälle pole investeerimisvarale kasulik.
Tänapäevase auto "vastupidavusega" aastaringi sõitmisele ja õues seismisele ei saa minu kogemuste põhjal vana vene autot väga võrrelda. Olen kõrvalt vaadelnud kuidas 30 aasta jooksul mitte kordagi talve näinud "prillikivi" Žigulii läks aastaringsesse kasutusse ja pärast 4-5 aastat enam TÜV läbi ei saanud kuna reaalsed roosteaugud olid põhjas, kroomstanged samas kobrutasid juba esimese talve järel.
Aga muidugi on iga inimese vaba valik, et mida ta endale kuuluva varaga teeb või ei tee
