06-03-2018, 23:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2018, 23:31 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
kustutasin paar "keskava-kraaklemise" teema posti, mis otsest lisainfot ei sisaldanud. Lõpetame palun kemplemise ja lepime kenasti ära.
teema on aga huvitav - osad masinad on ju lausa loodud ilma toetava ratta keskavata. Nt 5x205 auguvalemiga M401 (ning ehk ka selle Opeli-eellased?) ja VW põrnikas. Viimasega on mul mõned suved sõidukogemust ja mõned korrad ilma erilise lisatähelepanuta rattavahetusi - plekkveljed suutsid end üpris "automaatselt" ära tsentreerida ja ei mingit viskumist. Mida ei saa ma paraku öelda ühtede 5x110 poldivalemiga igapäevasõidukite all pruugitavate valuvelgede kohta - olen korra-kaks need ilma tsentreerimisrõngasteta alla lajatanud ja kohe nobedalt tsentreerimisrõngad üles otsinud ja süsteemi lisanud... Järgmine kord proovin sportlikust huvist ksf v6sa õpetusi - teoorias võiks ju tõesti ilma keskava-toeta rattad viisakalt alla saada, aga praktika on praktika
teema on aga huvitav - osad masinad on ju lausa loodud ilma toetava ratta keskavata. Nt 5x205 auguvalemiga M401 (ning ehk ka selle Opeli-eellased?) ja VW põrnikas. Viimasega on mul mõned suved sõidukogemust ja mõned korrad ilma erilise lisatähelepanuta rattavahetusi - plekkveljed suutsid end üpris "automaatselt" ära tsentreerida ja ei mingit viskumist. Mida ei saa ma paraku öelda ühtede 5x110 poldivalemiga igapäevasõidukite all pruugitavate valuvelgede kohta - olen korra-kaks need ilma tsentreerimisrõngasteta alla lajatanud ja kohe nobedalt tsentreerimisrõngad üles otsinud ja süsteemi lisanud... Järgmine kord proovin sportlikust huvist ksf v6sa õpetusi - teoorias võiks ju tõesti ilma keskava-toeta rattad viisakalt alla saada, aga praktika on praktika

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"