15-03-2018, 12:35 PM
(15-03-2018, 11:58 AM)hannest Kirjutas: Kindlasti on sellest kirjutatud juba muudes teemades ka, aga minul 4kw reduktori ja sõiduautost jäänud 900A akuga alla nulli enam ei käivitu. Ja soojenduse lisamine on hetkel kindlasti kõige odavam variant.
Odavam kindlasti. Sellele, kes garažeerib pistiku lähedal
Samas kõige odavam on kaabelduse kuumeneva lüli kordategemine, sest 4 kW starter peab jõudma selda mootorit ikka korralikult >2 pöörde sekundis väänata. Minul on alles sel aastal kasutada päris aku, enne seda olid igasugused 700A uuena välja purtsanud jäägid. Nendega tõesti ilma keemiata ei länud Aga praegusega veel -5 võtab tule nii kümne sekundiga torusse. ja minu hübriidrussi mootor on täielik peet.
Väike rehnung: 4000 W tootmine 12 V juures eeldab 4000/12=333 A. Seega kas ei jõua kõik amprid kohale või on starter haiget saanud.