17-03-2018, 09:25 AM
(17-03-2018, 08:10 AM)Mufff Kirjutas:Selles võib mõlemal poolel õigus olla, sest neid paraad autosid ZIM baasil tehti 1955 - 1959. 1955-l aastal tehtud autodel ei saanudki eraldi seisvaid istmeid olla, kuna neid polnud veel tootmises. Gaz 21 ja selle taksovariant tuli välja alles 1956 a teises pooles. Praeguseks on teada 3 säilinut paraad variandis ZIMmi. 1955 a. autol, mis asub Rostovi oblastis on kindlalt pikk iste, kuid on kaduma läinud käepide. Odessa 1958 a. variandil oli kindlalt 2 istet. Nii väidab omanik ja fotodelt on ka näha, et seal pole mingeid uuema aja istmeid. Minu 1956 a. autosse olid pandud istmed Gaz 24-lt, mis muidugi ei saanud seal algselt olla. Kuigi istmete kinnitus konstruktsioon oli ümber ehitatud kahe istme jaoks. Muidugi, mis ei välista, et seda tehti hiljem. Fakt on see, kui Gaz 13-d tulid välja 1959 a-l, siis nende paraadautodel olid eraldi istmed.(17-03-2018, 02:58 AM)Teping Kirjutas: Paar pilti. Originaal risttalal on koht olemas kuhu Kindrali toru poltida.
Sel juhul saab ka originaal katteplekki kasutada.
Esiistme seljatoe ülemist püstist toru otsa tuleb 1cm. tagant maha lõigata, kui ei ole soovi esiistet ettepoole liigutada.
Lugupidamisega Kalev
Tore, et peale minu on veel vähealt üks inimene, kes on veendunud, et esiiste jäeti algupärane ja ei asendatud kahe üksiku istmega. Ühel paraadipildil on minu meelest selgelt näha seljatoe pikk joon seltsimees kindrali ees.