30-03-2018, 23:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2018, 23:35 PM ja muutjaks oli impreza.)
(30-03-2018, 22:41 PM)fanatt Kirjutas:(30-03-2018, 13:03 PM)impreza Kirjutas: Tänapaeva vesiölid on marketingu mehed selleks teind et moto kindlast pärast garantii
löppu kah löppeks
Tänapäeval ainuke asi mis määrab on kütusekulu. See on praktiliselt ainuke argument masinate müügil ja samamoodi õlide müügil. Mida vedelam õli, seda väiksem on mootori ja sõlmede takistus ning sellest ka madalam kütusekulu. Mitmed õlimehed on asjaga puhta kimpus kuna kõik uued kataloogid soovitavadki liiga vedelaid õlisid sõlmedesse, mis tekitavad igasuguseid probleeme rohkem kui kütuse säästust võitu tuleb. Põhi mure on muidugi lekkimine teine asi on määrimine. Õlimehed hoiavad oma vanu katalooge nagu kulda kus on veel tehase soovitused sees õigete õlidega.
No see küttekulu vahe mis tuleneb öli viskositeedi erinevusest on ilmselt üliväike,möödetav
ainukt labori tingimustes..Mersu W210-W211 automaat kastides on olnud kah mingi kollane öli,
ma olen pand sinna alati peale remonti ja lihtsalt ölivahetust ATF3 ja möned jöudnud juba
üle 100k söita ja köik super Minu arvamus asjast selline et öli tuleb ikka vahest vahetada
aga mitte uskuda seda kalli öli jama et sellega vöib 30-50k söita....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV