07-04-2018, 10:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2018, 11:12 AM ja muutjaks oli stihl.)
(07-04-2018, 08:53 AM)motamees Kirjutas: Kas sa osakad seletada, miks on vastupidavus erinev, sinu arust?
Seda oskan isegi mina seletada...
Lihtsas keeles: diisel lööb ülevalt kolvi pihta suure haamriga, bensukas kergelt tõukab.
Ma ise olen 525TDs bemmi vanat dislat ilma õlita proovinud sõita - sain kah mingi all minuti ajaks, siis viskas rämeda saalekolina sisse.
Bensukas võib kauem tõesti vastu pidada, eriti tühikäigul. Ja bensukas sõidab isegi paar kilti kolinaga maha, ilma et end väga vigastaks. (katse näitas, et üle esimese remondi saalet polnud vaja)
Dislaga ilma õlita ja saalekolinaga edasi pressides hakkab kepse plokist välja loopima ja ei sõida enam kuhugi....
Nii juhtus näiteks 70%-ga 2,5Tdi Navaratega (D22), millel tehas oli suutnud valest materjalist saale sisse panna ja kel juhtus see saale just paanil ja suurel kiirusel katkema.
Kõigil oli plokk puruks ja õlirida järgi. Datsuni vastu algatati maailmas tollal palju ülestõuse ja rahvarahutusi, mäletan...
.