09-04-2018, 13:12 PM
(08-04-2018, 22:20 PM)TeeTL Kirjutas: Hakkas huvitama, et mille arvelt see löögijõu erinevus diislikepsu ja bensukepsu pihta peaks tulema?Tuleneb peamiselt kõrgemast töörõhust töötakti ajal, aga ka kurvast tõsiasjast, et survetakti rõhud on diiselmootoril oluliset rammusamad. Ehk liugelaagri koormus on labaselt suurem.
...
Siinkohal on oluline mõista, et võimsus on pöördemoment korda nurkkiirus (radiaanides!). Saalesid koormab aga seesinane moment. Või õigemini, mitte moment, vaid seda läbi vändakaela tekitav kepsusuunaline jõud. Diislitel on seda momenti rohkem.
Xado võib teatud tüüpi pinnetel tõesti toimida, aga ikkagi lükkab see vaid edasi vältimatut.