10-04-2018, 17:45 PM
(08-04-2018, 22:20 PM)TeeTL Kirjutas: Hakkas huvitama, et mille arvelt see löögijõu erinevus diislikepsu ja bensukepsu pihta peaks tulema?Suurem surveaste tähendabki ju, et "iga üksik plahvatus on kõvem". + järsu detoneeriva põlemise tõttu saavadki kõik mootori osad kõvema laksu. Kui tavalise bensuka surveaste alandada 10 pealt 6 peale, peaks ta ka tunduvalt pehmemalt käima. Kepsud tänaks kindlasti
Kulutab ju diiselmootor samaväärse võimsusega bensiinimootori suhtes vähem kütust ehk lõhkeainet. Laias laastus 20% vähem. Isegi kui arvestada, et see lõhkeaine kasutatakse sama võimsuse saavutamisel väiksemas arvus plahvatustes (võrreldav võimsus saavutatakse diislil üldjuhul madalamate pööretega kui bensukal, kah umbes 20%), siis peaks iga üksik plahvatus olema sellevõrra "kõvem" bensuka üksikust silindripaugust. Aga ikkagi ei ole kusagilt tulemas rohkem löögijõudu=võimsust kui see summarne 20% lisatuna üksikutele paukudele.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.