10-04-2018, 17:45 PM 
	
	
	(08-04-2018, 22:20 PM)TeeTL Kirjutas: Hakkas huvitama, et mille arvelt see löögijõu erinevus diislikepsu ja bensukepsu pihta peaks tulema?Suurem surveaste tähendabki ju, et "iga üksik plahvatus on kõvem". + järsu detoneeriva põlemise tõttu saavadki kõik mootori osad kõvema laksu. Kui tavalise bensuka surveaste alandada 10 pealt 6 peale, peaks ta ka tunduvalt pehmemalt käima. Kepsud tänaks kindlasti
Kulutab ju diiselmootor samaväärse võimsusega bensiinimootori suhtes vähem kütust ehk lõhkeainet. Laias laastus 20% vähem. Isegi kui arvestada, et see lõhkeaine kasutatakse sama võimsuse saavutamisel väiksemas arvus plahvatustes (võrreldav võimsus saavutatakse diislil üldjuhul madalamate pööretega kui bensukal, kah umbes 20%), siis peaks iga üksik plahvatus olema sellevõrra "kõvem" bensuka üksikust silindripaugust. Aga ikkagi ei ole kusagilt tulemas rohkem löögijõudu=võimsust kui see summarne 20% lisatuna üksikutele paukudele.
 Aga jõudu oleks ka palju vähem, sellise "kohvi" mootoriga tuleks kõrgemate pööretega sõita.
  Aga jõudu oleks ka palju vähem, sellise "kohvi" mootoriga tuleks kõrgemate pööretega sõita.
	You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
