10-04-2018, 21:52 PM
Veidi kirja ka üle pika aja.
Üv sai läbi. ise nüüd selle paari kuuga 8000km läbi lasknud.
Pole sellel see maantee nii hull midagi, tln - tartul ikka 90ga üritan lasta, kui kedagi pole siis 80ga, ei meeldi kui keegi perses.
Nüüd sai aga üv aprilliga läbi
Sai siin tutikad esipidurid, kõik rooliotsad taastatud (kuna tellida uusi ei ole võimalik ja pikivarda üks ots pole vahetatav) Täitsa mõistlik sõita
Kardaan sai kokku ammu.
Uus tagatrumli sisu, mis sitta pidurdust tekitas oli piduritrumlisse laiali löönd reduktori öli.
Seal ka üks vaheküss.
Kontroll punn on sisse puruks mädanend, alt sai välja lastud. 1.8l näitab tehasest sisse. Sai see sisse vehitud, enne piduri jama.
Karteri tuulutuse punni kaudu sai see 1.8l sisse antud.
Aaga seal ongi vaid punn mitte tuulutus punn.
Puurisin siis augu ja vedasin vask toru prooviks ca 20 cm kõrgemale
Peksab sealt õli vällja ülevalt otsast isegi vaiksel proovisõidul
Miks? naljakas, nagu surve oleks sees tagasillas.
Kardaani tehes kakkusin silla puhtaks ja kakkusin difri välja, uhasin igatpidi puhtaks.
Ei tea mis seal nagu nii keerulist saaks nii pommikindlal sillal olla.
Saaks sellest tagasilla lekkest jagu ja ühe käsipiduri trossi õigele kaugusele viimisega saaks ülevaatusele minna.
Mootor sai ka uued pihusitid, enam, ei peksa musta sumpsist koguaeg, muidu sai ikka fooritaga neidusi ilma vaevata lämmatada. Aga samas kah, minek on nüüd kehvem. . 130 bar peale sai sätitud naagu nähtud aga enne seda avas 110-140 vahemikus ja kõik kusesid.
Üv sai läbi. ise nüüd selle paari kuuga 8000km läbi lasknud.
Pole sellel see maantee nii hull midagi, tln - tartul ikka 90ga üritan lasta, kui kedagi pole siis 80ga, ei meeldi kui keegi perses.
Nüüd sai aga üv aprilliga läbi
Sai siin tutikad esipidurid, kõik rooliotsad taastatud (kuna tellida uusi ei ole võimalik ja pikivarda üks ots pole vahetatav) Täitsa mõistlik sõita
Kardaan sai kokku ammu.
Uus tagatrumli sisu, mis sitta pidurdust tekitas oli piduritrumlisse laiali löönd reduktori öli.
Seal ka üks vaheküss.
Kontroll punn on sisse puruks mädanend, alt sai välja lastud. 1.8l näitab tehasest sisse. Sai see sisse vehitud, enne piduri jama.
Karteri tuulutuse punni kaudu sai see 1.8l sisse antud.
Aaga seal ongi vaid punn mitte tuulutus punn.
Puurisin siis augu ja vedasin vask toru prooviks ca 20 cm kõrgemale
Peksab sealt õli vällja ülevalt otsast isegi vaiksel proovisõidul
Miks? naljakas, nagu surve oleks sees tagasillas.
Kardaani tehes kakkusin silla puhtaks ja kakkusin difri välja, uhasin igatpidi puhtaks.
Ei tea mis seal nagu nii keerulist saaks nii pommikindlal sillal olla.
Saaks sellest tagasilla lekkest jagu ja ühe käsipiduri trossi õigele kaugusele viimisega saaks ülevaatusele minna.
Mootor sai ka uued pihusitid, enam, ei peksa musta sumpsist koguaeg, muidu sai ikka fooritaga neidusi ilma vaevata lämmatada. Aga samas kah, minek on nüüd kehvem. . 130 bar peale sai sätitud naagu nähtud aga enne seda avas 110-140 vahemikus ja kõik kusesid.