22-04-2018, 08:27 AM
Splindid ära ja võll välja lüüa muud keerulist seal polegi.
Et stopperrõngast oleks lihtsam võtta on kaval lüüa laager lõpuni võlli otsa ja kui ei saa ühes jupis kätte siis ma olen kärni sisse löönud lõhiku vastasküljele mille tulemusel tekib kaks poolt ja siis kukuvad ise ära.
Kui võlli nuutidele on hammasratta jäljed sisse kulunud siis ka võll vahetada sest muidu uue hammasrattaga ei hakka käigud välja tulema.
Märkuseks, et piltidelt on näha, et on vasaraga otse võlli pihta minna antud ja see pole üldse hea mõte.
Kui vask või alumiinist junni ikka pole mille kaudu lüüa siis võta kasvõi miski polt näpitsate vahele ja löö sellega tsentriaugust.
Et stopperrõngast oleks lihtsam võtta on kaval lüüa laager lõpuni võlli otsa ja kui ei saa ühes jupis kätte siis ma olen kärni sisse löönud lõhiku vastasküljele mille tulemusel tekib kaks poolt ja siis kukuvad ise ära.
Kui võlli nuutidele on hammasratta jäljed sisse kulunud siis ka võll vahetada sest muidu uue hammasrattaga ei hakka käigud välja tulema.
Märkuseks, et piltidelt on näha, et on vasaraga otse võlli pihta minna antud ja see pole üldse hea mõte.
Kui vask või alumiinist junni ikka pole mille kaudu lüüa siis võta kasvõi miski polt näpitsate vahele ja löö sellega tsentriaugust.