30-04-2018, 20:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2018, 21:55 PM ja muutjaks oli aavu.)
(30-04-2018, 20:28 PM)Mägi Kirjutas: Tere,
Probleem MTZ 920.3 tavalise vedava esisillaga. Vahepukk libiseb suhteliselt väikese koormuse all "läbi" ja vedu kaob ära. Arvatavasti probleem selles seibidega kaitse siduris, mis vahepukis asub. Seda pidi saama ka kuidagi pingutada. Kummalt poolt see pingutamine käib, kas ikka jaotuskasti poolt? Ehk kumma kardaani peab lahti laskma? Kas õli tuleb enne vahepukist välja lasta ja mida üldse selle töö juures veel vaja läheb? Pole varem seda teinud ja oleks info eest väga tänulik.
https://www.avtoall.ru/catalog/mtz-25/tr...952_3_-80/
Äkki sellelt jooniselt selgub. Seal paistabad sise ja välisnuutidega kettad, neid surub kokku taldrikvedru ja mingid distantspuksid-seibid. Ega peale keerata polegi midagi. Kas kettad kulunud või vedru kuuma saanud. Ega ma elusuurust sidurit näinud pole, jutt ikka joonise põhjal.
http://www.belarus-tractor.com/service/o...on-manual/ Manuaal 11Mb ma ei taha avada, minu aeglase netiga ilmselt 10 minutit või kauem.
https://www.youtube.com/watch?v=-QyEEANiV4c
See video näitab kerge ukraina aktsendiga asja sisulist külge. Tuleb lisada neid sise ja välisnuutidega seibe, et mutri pinguta misel jääksid taldrikvedrud pinge alla. Ütleb, et osta poest.
Kusagil oli juttu, et ei tohi sõita pideva nelikveoga, see tapab ruttu sildadevahelise siduri. Ainult reaalsel vajadusel kasutada, muidu väänab ja kulutab kogu aeg, sest esi-tagasilla kiirused pole täpselt ühed.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.