11-05-2018, 17:36 PM
Sellel nädalavahetusel pühendun amortisaatoritele. Õnnestunud on kuidagi õige komplekt hoobamortisaatoreid kokku saada. Amordid algavad koodiga 11 ja on samasugused nagu Pobeda tagumised, erinevus on ainult hoobades. Ka erinevad need M1 omadest, kus olid kasutusel ühepoolsed amordid. Kõigepealt väike joonis.
Kui tagumised amordid on enam vähem
siis ühe esimese kallal on käinud vandaal ja sellega tuleb rohkem tegemist. Kuna GAZ 11-ne amordid teatavasti leti kaup ei ole, siis selle hoova taastamine saab paras pähkel olema. Õnneks on joonised olemas.
Samuti on puudu hoovad ja plaadid, millega amordid on ühenduses sildadega. Õnneks on ka nende joonised olemas.
Täna sai ka tegeldud konteiner veo organiseerimisega Baltimore - Muuga. 6m konteineri veo hind on 1450.-$ ja 12 m oma 1750.-$
Kuna tegelen praegu ka veel GAZ A-le kere otsimisega, siis edu korral tuleb võtta 12 m-ne. Põhiliselt on GAZ A-le kõik koos aga kõik on kohutavalt mööda Ameerikat laiali. Praeguse seisuga tuleb sõita läbi pea 6300 km, et kõik kokku koguda. Mõnel mehel on seda FORD A träni nii palju, et pakutakse pea muidu, tingimus, et kõik peab ära viima. Näiteks ühel Chicago kandi mehel on üle 2 tonni juppe. Mitu mootorit, startereid, genekaid, sildu, uksi ja jumal teab mida kõike. Ütleb tonn doltsi ja vii kõik minema. Mis kurat ma nendega peale hakkan.
Kui tagumised amordid on enam vähem
siis ühe esimese kallal on käinud vandaal ja sellega tuleb rohkem tegemist. Kuna GAZ 11-ne amordid teatavasti leti kaup ei ole, siis selle hoova taastamine saab paras pähkel olema. Õnneks on joonised olemas.
Samuti on puudu hoovad ja plaadid, millega amordid on ühenduses sildadega. Õnneks on ka nende joonised olemas.
Täna sai ka tegeldud konteiner veo organiseerimisega Baltimore - Muuga. 6m konteineri veo hind on 1450.-$ ja 12 m oma 1750.-$
Kuna tegelen praegu ka veel GAZ A-le kere otsimisega, siis edu korral tuleb võtta 12 m-ne. Põhiliselt on GAZ A-le kõik koos aga kõik on kohutavalt mööda Ameerikat laiali. Praeguse seisuga tuleb sõita läbi pea 6300 km, et kõik kokku koguda. Mõnel mehel on seda FORD A träni nii palju, et pakutakse pea muidu, tingimus, et kõik peab ära viima. Näiteks ühel Chicago kandi mehel on üle 2 tonni juppe. Mitu mootorit, startereid, genekaid, sildu, uksi ja jumal teab mida kõike. Ütleb tonn doltsi ja vii kõik minema. Mis kurat ma nendega peale hakkan.