12-05-2018, 23:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2018, 00:03 AM ja muutjaks oli kunn24.)
Ma täna üritasin selle asjanduse tihendeid vahetada ja veendusin lõplikult, et see on sisemise õligajamise mõttes täiesti surnud asi. Üleliigsed sisemised lekked, kiiluv, pehmest materjalist ja ebatäpne keermevint on temasse tehase poolt kaasa ehitatud. Kasutatav on temast vaid kolb ja rattaid pöörav võll- viimane ka selle klausiliga, et kui hambad ära kulunud, siis uus panna. Kui vähedegi mahti, tuleb kolvis augud kinni keevitada- toppida ja lisada dosaatorpump rooli otsa. Silindri mõlemasse otsa tutsid ja voolikud külge. Siis pole vaja esisillla külge täiendavat silindrit hakata aretama. Kuid rõhutan veel kord üle, kui originaalvõimendi tõrgub, pole temast enam mõtet elulooma aretada, vaid kohe dosaatori peale ringi teha. Ainult kolvi tihendid tuleb roolivõimendi rem komplektist korralikud panna. Ise teema uus kohe osta, kuid kas sel on siiski pointi?