13-05-2018, 16:03 PM
Seda, kas poest ostetud uus võimendi töötab paremini kui vana ei tea keegi enne proovimist.
Päris uue võimendiga pole kokkupuudet olnud kuid on ostetud uus võll sest lõtk oli suur ja hammassektor lõpuni all.
Uue võlliga oli lõtk veel suurem ja see ka veel et laagri pind oli 0,2mm alla mõõdu ja seega alumine ots loksus korralikult.
Sai ka uus kolb ostetud et ehk saab vabakäigu väiksemaks kuid see oli asjatu lootus sest kolb oli 0,4mm peenem vanast mistõttu pani õlisurve korpuse ja kolvi vahelt minema ning ei saanudki teada kas oleks parem sõita olnud või mitte.
Igatahes juppe ostma minnes tuleb omale asja mõõdud selgeks teha ja võtta kaasa vahend nende kontrollimiseks ja ka viil kõvaduse võrdlemiseks.
Vanu võimendeid kunagi tehtud pisut parema kvaliteediga osadest on küll tuunitud ja ka tööle saadud.
Esimene hea täiustus oli cnc pingis kolvile selle pilu ümber rõngasoone tegemine kust õli kolvi sisse tuleb.
Teiseks sai mutrite need pinnad mis vastu kolbi lähevad üle treitud keerme otsas sest need viskasid niipalju et keerme poos mutrisse kinni kui kõvemini keerata.
Siis need tiftiaugud pidi ka uued puurima et mutrite pikilõtk jäi suurusjärk 1,6mm ja see tegi küll rooli vabakäigu alla 4cm roolilt mõõtes.
Neid taldrikvedrusid aga ei pannudki tagasi sest need teevad rooli raskeks ja kui üks kõvem on ka ühele poole keeramise kergemaks kui teisele.
Roolitunnetus läks küll halvemaks, kuid see aparaat ei liigu kiiresti ja võimalus väikse näpuga rooli keerata tundus parem olevat.
Ehk siis:Kui see värk kõik nii kokku panna nagu ta mõeldud oli õigete lõtkude ja mõõtudega asjadest ta ka töötab.
Ja kes veel ei tea, siis alumise laagri määrimiseks käib sinna õli punnini mis on võimendi jalas alumise laagri juures.
Päris uue võimendiga pole kokkupuudet olnud kuid on ostetud uus võll sest lõtk oli suur ja hammassektor lõpuni all.
Uue võlliga oli lõtk veel suurem ja see ka veel et laagri pind oli 0,2mm alla mõõdu ja seega alumine ots loksus korralikult.
Sai ka uus kolb ostetud et ehk saab vabakäigu väiksemaks kuid see oli asjatu lootus sest kolb oli 0,4mm peenem vanast mistõttu pani õlisurve korpuse ja kolvi vahelt minema ning ei saanudki teada kas oleks parem sõita olnud või mitte.
Igatahes juppe ostma minnes tuleb omale asja mõõdud selgeks teha ja võtta kaasa vahend nende kontrollimiseks ja ka viil kõvaduse võrdlemiseks.
Vanu võimendeid kunagi tehtud pisut parema kvaliteediga osadest on küll tuunitud ja ka tööle saadud.
Esimene hea täiustus oli cnc pingis kolvile selle pilu ümber rõngasoone tegemine kust õli kolvi sisse tuleb.
Teiseks sai mutrite need pinnad mis vastu kolbi lähevad üle treitud keerme otsas sest need viskasid niipalju et keerme poos mutrisse kinni kui kõvemini keerata.
Siis need tiftiaugud pidi ka uued puurima et mutrite pikilõtk jäi suurusjärk 1,6mm ja see tegi küll rooli vabakäigu alla 4cm roolilt mõõtes.
Neid taldrikvedrusid aga ei pannudki tagasi sest need teevad rooli raskeks ja kui üks kõvem on ka ühele poole keeramise kergemaks kui teisele.
Roolitunnetus läks küll halvemaks, kuid see aparaat ei liigu kiiresti ja võimalus väikse näpuga rooli keerata tundus parem olevat.
Ehk siis:Kui see värk kõik nii kokku panna nagu ta mõeldud oli õigete lõtkude ja mõõtudega asjadest ta ka töötab.
Ja kes veel ei tea, siis alumise laagri määrimiseks käib sinna õli punnini mis on võimendi jalas alumise laagri juures.