19-05-2018, 21:10 PM
Tänud vastuste eest!
Plaan selliseks punaseks seda värvida tegelikult polnud, aga kuna ta peab sellises arengustaadiumis lageda taeva all seisma siis hakkas juba kergelt rooste minema ja sai kiirelt krundiga üle võõbatud. Plaan oli teha proovitõmme ja siis muudatused mis veel vaja. Saladuskatte all võin öelda et natuke on ahvitud Amori pukseerimishaagist. Samas diisliosa on tõesti erinev. Veel on erinevuseks plate kinnitus mis on siis peatalast veidi ettepoole toodud, et vältuda tolle toru nõrgestamist.
Proovisõidul tegin parklas poognaid ning selgus et pöörderaadius on üsna suur , päris risti tirides libises üks ratas üle ääre isegi. Ma ei kujuta ette kuidas on üldse võimalik päris jäiga haagisega näiteks kitsamast tänavast välja keerata. Ilmselt polegi.
Arvelevõtmist minuteada praegu ei nõuta. Kui sõiduk on peal, siis peaks see olema seaduse silmis pukseerimine jäiga ühenduslüliga ja kiirus 50km/h. Tühjalt aga on tegu haakeseadmega mille lubatud maksimaalne kiirus on 25km/h.
Niipalju kui mina neid haagiseid kasutanud olen siis ega tühjalt väga üle 50-70 sõita saagi. Haagis on ilma vedrustuseta ja üsna jäik ning kipub taga põrkama ja hüppama hakkama. Samuti kipuvad koledasti kolisema .
Plaan selliseks punaseks seda värvida tegelikult polnud, aga kuna ta peab sellises arengustaadiumis lageda taeva all seisma siis hakkas juba kergelt rooste minema ja sai kiirelt krundiga üle võõbatud. Plaan oli teha proovitõmme ja siis muudatused mis veel vaja. Saladuskatte all võin öelda et natuke on ahvitud Amori pukseerimishaagist. Samas diisliosa on tõesti erinev. Veel on erinevuseks plate kinnitus mis on siis peatalast veidi ettepoole toodud, et vältuda tolle toru nõrgestamist.
Proovisõidul tegin parklas poognaid ning selgus et pöörderaadius on üsna suur , päris risti tirides libises üks ratas üle ääre isegi. Ma ei kujuta ette kuidas on üldse võimalik päris jäiga haagisega näiteks kitsamast tänavast välja keerata. Ilmselt polegi.
Arvelevõtmist minuteada praegu ei nõuta. Kui sõiduk on peal, siis peaks see olema seaduse silmis pukseerimine jäiga ühenduslüliga ja kiirus 50km/h. Tühjalt aga on tegu haakeseadmega mille lubatud maksimaalne kiirus on 25km/h.
Niipalju kui mina neid haagiseid kasutanud olen siis ega tühjalt väga üle 50-70 sõita saagi. Haagis on ilma vedrustuseta ja üsna jäik ning kipub taga põrkama ja hüppama hakkama. Samuti kipuvad koledasti kolisema .
Pole midagi targemat teha