19-05-2018, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2018, 22:24 PM ja muutjaks oli Formika.)
Kuna poja Norralasest äri partneril tuli ka Volga isu, ja mitte tava Volga, vaid KGB Volga oma. GAZ 23 jaoks tal vahendeid ei ole ja see on ka küllalt hullumeelne projekt, siis teeme talle GAZ 2424-ja. Kui poiss omale 2424 ehitas, siis on kogemused juba olemas. Mõni pilt poisi 2424-st, mis ootab järgmist aastat, et siis kohe must nr. taotleda.
Võrreldes Gaz 23-ga oli salatsemine 2424-l ikka klass kõrgem. Alloleval pildil on näha, et autol on kaks pedaali. Kuna tegu on automaat kastiga, siis tegelikult töötavad mõlemad pedaalid sünkroonselt, st. pidurdavad ainult. Ka on käigukangi nupule joonistatud käikude lülitamise skeem. Tegelikult on ainult 3 asendit. Ette - tagurpidi, keskel neutraal ja taha edasi. Gaz 23-l sellised vigurid puudusid.
Siis sai ka üks teine ront kõrvale hangitud. Tegu oli küll juba mahakantud autoga, aga Ukrainlased lubasid paberid uuesti korda ajada.
Kere on küll kohutavalt läbi, kuid tõenäoliselt tuleb leida doonor. Kuid alles on kõik põhi sõlmed (mootor, käigukast, sillad).
Käigukast on 2424-l ainult omane, eriline just oma lülitus mehhanismi poolest.
Tagasild ka erineva ülekande arvuga, st. kiirem.
Alles ka esimesed tugevdatud poolraamid koos erilise vedrustusega.
Ainuomane roolivõimu süsteem.
Ei viitsi uut teemat avada, proovin siin KGB Volgadega jätkata, kuigi väiksemas mahus. Hea endalgi vaadata, mis tehtud. Juba tükivad need projektid segi minema. Ja ei tee endale ka.
Võrreldes Gaz 23-ga oli salatsemine 2424-l ikka klass kõrgem. Alloleval pildil on näha, et autol on kaks pedaali. Kuna tegu on automaat kastiga, siis tegelikult töötavad mõlemad pedaalid sünkroonselt, st. pidurdavad ainult. Ka on käigukangi nupule joonistatud käikude lülitamise skeem. Tegelikult on ainult 3 asendit. Ette - tagurpidi, keskel neutraal ja taha edasi. Gaz 23-l sellised vigurid puudusid.
Siis sai ka üks teine ront kõrvale hangitud. Tegu oli küll juba mahakantud autoga, aga Ukrainlased lubasid paberid uuesti korda ajada.
Kere on küll kohutavalt läbi, kuid tõenäoliselt tuleb leida doonor. Kuid alles on kõik põhi sõlmed (mootor, käigukast, sillad).
Käigukast on 2424-l ainult omane, eriline just oma lülitus mehhanismi poolest.
Tagasild ka erineva ülekande arvuga, st. kiirem.
Alles ka esimesed tugevdatud poolraamid koos erilise vedrustusega.
Ainuomane roolivõimu süsteem.
Ei viitsi uut teemat avada, proovin siin KGB Volgadega jätkata, kuigi väiksemas mahus. Hea endalgi vaadata, mis tehtud. Juba tükivad need projektid segi minema. Ja ei tee endale ka.