23-05-2018, 12:48 PM
Ma just eile viisin omal värvipüstolite puhastamiseks mõeldud kapi detailid liivapritsi ja soovisin ka,et need pulbriga üle tuisatakse. Kõik juba kokku lepitud kui mainisin jutu sees,et see ja see asi on pesuprotsessi käigus nitrolahusti sees.
Siis tuli suur stopp! Ning pidin näitama ära asjad mis nitroga otseselt kokku puutuvad. Ja neid ei pulberdata,sest tuleb maha nitroga.
Aga esisillale sobivusest. Oma GTO esisilla jubinad lasin pulberdada Osmetis toona. Läks krunt/tsink/värv.
Sõidetud küll vist jah mingi 15 tuhat kilomeetrit vaid. Aga seda ka igasugustel teedel. On peal täkkeid ja kriipse. Aga roostet ei miskit. Kuigi jah kui oleks vaja parandada,siis oluliselt keerulisem ja ilmselt ikka värviga siis. Samas tuttav tahtis kindlasti,et oleks värvitud. Lasin asjad liivatada ja siis viisin tema tuttava juurde värvida. Seal harjati puhtaks,siis epo krunt ja veoka raamivärv peale. Sõitnud suht sama palju ja kevadel just vahetasin õlisid ja asju ning silmasin,et kivitäkete ja kriipsude juures on näha roostet.
Mõlema autod seisavad suvel väljas ja talvel garaazis.
Nii,et võta siis kinni mis parem või õigem. Ja kui lasta pulbris need krunt/tsink ja värv kõik peale,siis ega seal eriti hinnavahet tulegi. Ilmselt originaalsust taga ajavatel projektidel on värvimine see õige lahendus aga muidu ilmselt maitse küsimus.
Siis tuli suur stopp! Ning pidin näitama ära asjad mis nitroga otseselt kokku puutuvad. Ja neid ei pulberdata,sest tuleb maha nitroga.
Aga esisillale sobivusest. Oma GTO esisilla jubinad lasin pulberdada Osmetis toona. Läks krunt/tsink/värv.
Sõidetud küll vist jah mingi 15 tuhat kilomeetrit vaid. Aga seda ka igasugustel teedel. On peal täkkeid ja kriipse. Aga roostet ei miskit. Kuigi jah kui oleks vaja parandada,siis oluliselt keerulisem ja ilmselt ikka värviga siis. Samas tuttav tahtis kindlasti,et oleks värvitud. Lasin asjad liivatada ja siis viisin tema tuttava juurde värvida. Seal harjati puhtaks,siis epo krunt ja veoka raamivärv peale. Sõitnud suht sama palju ja kevadel just vahetasin õlisid ja asju ning silmasin,et kivitäkete ja kriipsude juures on näha roostet.
Mõlema autod seisavad suvel väljas ja talvel garaazis.
Nii,et võta siis kinni mis parem või õigem. Ja kui lasta pulbris need krunt/tsink ja värv kõik peale,siis ega seal eriti hinnavahet tulegi. Ilmselt originaalsust taga ajavatel projektidel on värvimine see õige lahendus aga muidu ilmselt maitse küsimus.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)