30-05-2018, 16:07 PM
(29-05-2018, 20:31 PM)nootsii Kirjutas: inimestel läheb ise see isu üle kui peavad hakkama oma kallilt soetatud auto eest räigelt maksu maksma. Hakkad maksma nii nagu mõõdetakse mitte nii nagu autotootja on lubanud. Siis kaovad kõigepealt need ära Saksa turult ja siis järgemööda kaovad vaikselt ka mujalt ära. Ma küll arvan et esimeses lainas hübriidi vastu vahetatakse. Toyota rav4 hübriid pidi kah 8 liitriga hakkma saama nagu vw toodetud konkurent ntVõimsad rav4ja Saksa konkurendid on mõeldud rohkem trassile või kuhu iganes aga mitte linna, seal kus hübriid end õigustab. Kui võtta trassi kuluks 7 l ning siis vaadata mis kiirusega kestvalt sõita saab baanil, siis on selge milleks suurte diislitega autod mõeldud on. Saksas jäävad nad mingis osas kindlasti alles, kui kesklinna ei saa, mis teha. Samahästi võiks eeldada, et üks kaasfoorumlane viib oma Euro -1 diisel Mosse kaalupeale ära, kuna Vanalinna enam ei tohi minna

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.